شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
بدون تردید زنان و مردان رسانه ای که از بدو فاجعه ی متروپل در صحنه حضور داشتند به چند دلیل عمده بعنوان برترین  نیروهای موثر  باید نام برد. چون آنها، در حقیقت با مخابره ی گزارشات خود وضعیت واقعی و شفافی را برای افکار عمومی و جریانات تصمیم ساز و تصمیم گیر به تصویر کشاندند و فرصت خلق هر نوع روایت دروغ و مجال اشاعه ی هرگونه شایعات خانمانسوز را گرفتند و همچنین نگذاشتند که افراد مقصر و منافع طلب واقعیت صحنه ی حادثه را به نفع خود تغییر دهند.
بعد از این قشر زحمتکش مدیران، متخصصان و نیروی کار ماهر شهرداری اهواز که به دستور مقامات وزارت کشور با تمام تجهیزات و امکانات در محل حادثه حاضر شدند در این میان به جهت دلگرمی به سایر نهادها و مشوقی برای حضور آنها شدند که الحق والانصاف مرکز توجهات کشوری قرار گیرند که البته ، توانستند از این منظر  که وجود یک نیروی اورژانسی قویی در بروز یک چنین حوداثی در استان خوزستان ضرورت می یابد را به اثبات برسانند.

از انچه نباید هرگز گذشت حضور موثر سران عشایر، اکابر و نخبگان استانی در محل حادثه در جهت تقویت روحیه به نیروهای امدادی و کمک رسان و همچنین همدردی و تسلی بخشی به مردم داغدار و خسارت دیده آبادان بوده که توامان این حضور سبب خنثی سازی تحریک و جوسازی دشمنان کشور و جریانات فتنه انگیزی شد که قصد داشتند از آب گل آلود ماهی بگیرند. 

به یقین از تاثیر بسزای جمعیت هلال احمر ، نیروهای انتظامی و نظامی در این فاجعه و نقش موثر آنها در جهت امداد، نجات ، آوار برداری و حفظ نظم و رصد میدانی تامین امنیت نباید به سادگی گذشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار