شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۰۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
شوشان : جلیل مختار نماینده آبادان روز چهارشنبه 25 خرداد طی نطقی اعتراضی در صحن علنی مجلس ضمن تشکر از همدردی مردم ایران با مردم داغدیده آبادان انتقال آب کارون را محکوم و خواهان لغو تخصیص پروژه های انتقال آب کوهرنگ یک و دو و ابطال مناقصه پروژه آب ونک به رفسنجان شد.
جلیل مختار نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی در آستانه سفر ریاست جمهوری به اصفهان و در اعتراض به لابی نمایندگان استان اصفهان برای انتقال آب کارون و تحمیل پروژه های انتقال آب زیر پوشش احیای زاینده رود گفت: نه تنها پروژه های انتقال آب در دست اجرا باید متوقف شود بلکه ضروری است که تخصیص پروژه های انتقال آب در دست بهره برداری نظیر کوهرنگ یک و دو مطابق نظام نامه تخصیص ابطال شود. 
جلیل مختار در نطق خود ضمن محکوم کردن انتشار مناقصه پروژه انتقال آب ونک به رفسنجان از وزیر نیرو خواست این مناقصه ابطال شود. 
گفتنی است چندی پیش نمایندگان دو استان خوزستان و چهارمحال بختیاری طی نامه ایی به رئیس جمهور خواهان برنامه ریزی برای ابطال تخصیص های پروژه های انتقال آب کوهرنگ یک و دو و قمرود شدند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
comment
0
0
comment ایول این ابطال پروژه های کوهرنگ یک ودوبایدازبیست سال قبل رقم میخوردتا اینهااینقدرپررونشن....آب کارون ارثیه اصفهان نیست بلکه مقاله چهارمحال بختیاری خوزستان به عنوان سراب و آسیاب است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار