شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰
اختلاف نظرهایی بین اعضای شورا وجود دارد که البته این مسئله امری بسیار عادی است زیرا نمی شود که 21 نفر در یک گروه با هم همفکر و هم نظر باشند و تنها زمانی که بحث قومیتی پیش بیاید باید احساس نگرانی کنیم.
شوشان: عضو شورای شهر اهواز گفت: با توجه به رشد کیفی و کمی چهارمین شورای شهر اهواز، محرومیت زدایی از حاشیه شهر یکی از مطالباتی است که به طور جدی در این شورا پیگیری خواهد شد. قربان علی سعادت نیا در گفتگو با مهر در خصوص اولویتهای چهارمین شورای شهر اهواز اظهار کرد: در همین ابتدای کار شورا مطالبات زیادی در مورد محرومیت زدایی از مناطق حاشیه نشین شهر اهواز داشته ایم و ما نیز تمام تلاش خود را به کار می گیریم و از تمام ظرفیتهای موجود برای حل این مشکلات استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: شورای شهر اهواز به شدت پیگیر و خواستار این مسئله است که خطوط قطار شهری به مناطق حاشیه نشین شهر اهواز هم متصل شود که خوشبختانه تاکنون مقدمات این کار فراهم شده است و ما تلاش خود را در راستای سرعت بخشیدن به این فرایند خواهیم کرد.

سعادت نیا در خصوص انتخاب سید خلف موسوی به عنوان شهر دار جدید شهر اهواز عنوان کرد: شهردار جدید یکی از تاثیر گزارترین نیروهای مومن استان و دارای تجربه های مفید و خوبی در سمتهای مختلف است و شورای شهر امیدوار است که انتصاب وی باعث تاثیر گذاری خوبی در روند مدیریت شهر اهواز داشته باشد.

وی در مورد دودستگی های موجود بین اعضای شورا نیز تصریح کرد: اختلاف نظرهایی بین اعضای شورا وجود دارد که البته این مسئله امری بسیار عادی است زیرا نمی شود که 21 نفر در یک گروه با هم همفکر و هم نظر باشند و تنها زمانی که بحث قومیتی پیش بیاید باید احساس نگرانی کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار