شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
بعد از مسابقات المپیک لندن چند ماهی را استراحت کردم و حدود شش ماه پیش تمرینات خود را آغاز کردن تا به شرایط مسابقات بازگردم.
نائب قهرمان مسابقات وزنه برداری المپیک لندن گفت: با شرایط حاکم در تیم ملی وزنه برداری به خصوص بعد از انتخابات به نظر من امکان حضور در تیم ملی برای برخی وزنه برداران مهیا نیست. نواب نصیر شلال در گفتگو با مهر با اشاره به اختلاف نظرش با سرمربی تیم ملی و دوری از مسابقات، اظهار کرد: اکنون بهترین سالهای عمر ورزشی خود را سپری می کنیم و اگر این روزها را از دست بدهیم دیگر بازگشت به چنین دورانی غیرممکن خواهد بود ولی خوشبختانه با روی کار آمدن سرپرست جدید وزارت ورزش منتظر خبرهای خوبی از تیم ملی هستیم.

نصیر شلال اظهار کرد: بعد از مسابقات المپیک لندن چند ماهی را استراحت کردم و حدود شش ماه پیش تمرینات خود را آغاز کردن تا به شرایط مسابقات بازگردم.

وی افزود: باتوجه به تمریناتی که در چند ماه اخیر داشتم به 90 درصد آمادگی لازم برای حضور در مسابقات دست یافته ام و هر زمانی که شرایط برایم مهیا شد امیدوارم بتوانم بازم به تیم ملی خدمت منم.

نائب قهرمان مسابقات وزنه برداری المپیک لندن ادامه داد: حدود یک هفته دیگر مسابقات جهانی بزرگسالان برگزار می شود که متاسفانه این مسابقات را از دست دادم ولی پس از آن مسابقات آسیایی 2014 را در شهریور ماه سال آینده در پیش داریم که از سه ماه آینده باید برای این مسابقات خود را آماده کنیم.

وی به اختلاف نظرات خودش با سرمربی تیم ملی اشاره کرد و گفت: متاسفانه بعد از مسابقات المپیک یک سری صحبتها مطرح شد که در نهایت به دور شدن ورزشکاران از تیم ملی منجر شد.

نصیر شلال اظهار کرد: متاسفانه بدرفتاری هایی از سوی سرمربی تیم ملی وجود داشت که اکنون با میانجیگری های سرپرست جدید وزارت ورزش منتظر خبرهای خوبی هستیم تا دوباره بتوانیم به تیم ملی کشور خدمت کنیم.

وی ادامه داد: هفته گذشته با سرپرست وزارت ورزش جلسه ای را برگزار کردیم که در این جلسه قول هایی را دادند که نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت و امیدواریم در ادامه بتوانیم در محیط سالم و آرامی کار کنیم چون به عقیده من دیگر حرمت ها از بین رفته و نمی شود با شرایط فعلی کار کرد.

نائب قهرمان مسابقات وزنه برداری المپیک لندن به عدم حمایت اداره ورزش و جوانان استان خوزستان از این رشته اشاره کرد و افزود: مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان این روزها وعده هایی می دهند که خیلی به واقعیت نزدیک نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار