شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
با توجه به برنامه‌ريزي‌ها و عمليات در حال انجام روي محور ايذه – دهدز، زمستان امسال شاهد خسارات بسيار كمتر و بهبود وضعيت اين محور خواهيم بود.

معاون راهداري اداره‌كل راه و شهرسازي خوزستان گفت: با توجه به برنامه‌ريزي‌ها و عمليات در حال انجام روي محور ايذه – دهدز، زمستان امسال شاهد خسارات بسيار كمتر و بهبود وضعيت اين محور خواهيم بود.

جهانبخش اماني اظهاركرد: هم‌اكنون در جاده ايذه - دهدز حد فاصل دهدز تا سد كارون 4 عمليات لكه‌گيري و آسفالت انجام مي‌شود. در منطقه بعد از دهدز نيز آرام‌سازي ترافيك در حال انجام است.

وي افزود: خط‌كشي‌هاي محور مجدداً احياء و علائم راهنمايي و رانندگي رفع نقص و تكميل شده‌اند. همچنين قوس‌هاي خطرناك خاكريزي شده و پرتگاه‌هايي كه در طول مسير موجب مشكلات بسيار مي‌شدند با نصب گاردريل مشخص شده‌اند.

اماني ادامه‌داد: در محدوده جاده ركعت عمليات روكش آسفالت در حال انجام است و 20 كيلومتر قبل از دهدز عمليات تعريض پل و شانه‌سازي‌هاي لازم در حال انجام است.

وي تأكيدكرد: با انجام اين اقدامات امسال بدون شك وضعيت بهتري در اين منطقه نسبت به سال‌هاي قبل شاهد خواهيم بود، به گونه‌اي كه اكنون روكش آسفالت از ايذه به دهدز داراي هيچ‌گونه نقص نيست.

معاون راهداري اداره‌كل راه و شهرسازي خوزستان عنوان‌كرد: به دليل دو طرفه بودن جاده ايذه - دهدز، حجم بالاي ترافيك اين جاده و تردد ماشين‌هاي سنگين در آن باعث شده است اين جاده داراي استانداردهاي اصلي نباشد و استانداردهاي فرعي جاده را دارا مي‌باشد. بنابراين ضروري است رانندگان تا حد امكان در طول روز حركت كنند و سرعت مجاز را رعايت كرده و قوانين و مقررات رانندگي را به طور كامل رعايت كنند.

اماني خاطرنشان‌كرد: تأمين مالي خساراتي كه سال پيش بر اثر سيل و بارندگي به جاده‌هاي استان وارد شد از حد برآورد شده پايين‌تر بوده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار