شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱
شوشان: مدیر کل حمل و نقل و پایان های لرستان گفت: علی رغم اینکه توافقاتی با پلیس راه استان برای انتخاب مکان های نصب این دوربین ها صورت گرفته ولی هنوز از سوی ناجا و پلیس راه کشور این موضوع مورد پذیرش قرار نگرفته است.

به گزارش شوشان ، نصرت الله حیدری با یادآوری اینکه مکاتبات لازم با پلیس راه کشور در این رابطه صورت گرفته است، می گوید: پیشنهاد ما این است تا زمانی که نتیجه مکاتبات به استان ارجاع می شود ما اطلاعات دریافتی از دوربین های کنترل سرعت را در اختیار پلیس راه استان برای اعمال قانون قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه از تیرماه سالجاری تاکنون 584 هزار تخلف توسط این دوربین های کنترل سرعت ثبت شده است، یادآور می شود: از این میزان تخلف 24 درصد مربوط به خودروهای با پلاک لرستان، 18 درصد مربوط به خودروهای با پلاک خوزستان و مابقی مربوط به استانهای مختلف کشور بوده است.

حیدری با یادآوری اینکه سیستم دوربین های کنترل سرعت نصب شده در محورهای مواصلاتی استان به صورت دقیق کار شناسایی متخلفان و ثبت پلاک خودروهای آنها را انجام می دهد و تفکیک می کند، می گوید: این موضوع می تواند به افزایش نظارت پلیس راه بر محورهای مواصلاتی استان کمک کند.

وی پیشنهاد می دهد که تا زمان ارسال نتایج مکاتبات از سوی پلیس راه کشور، این اداره کل به منظور اعمال قانون هر ماهه اطلاعات به دست آمده از دوربین های کنترل سرعت استان را برای پلیس راه استان ارسال کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار