اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
شوشان - دکتر حمید خادم مسجدی : 
با تقدیم احترام و تشکر از شهرداران و مسئولان... فعال و کاری... کارها را ثانیه نودی انجام ندهیم. برنامه ریزی رمز موفقیت مسئولان هست.
با توجه به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس مشاهده می شود که در بعضی شهرها هیچ گونه حرکتی پیشگیرانه و دور اندیشیده ای از طرف شهرداری ها در خصوص خط کشی معابر و یا نصب چراغ عابر پیاده از طرف راهنمایی و رانندگی دیده نمی شود در کشورهای مختلف قبل از آغاز فصل تحصیلی ضمن خط کشی مناسب؛ چراغ هایی در چهار راه ها برای نشان دادن حق تقدم و محل عبور عابرین پیاده قرار داده می شود و بعضا برای افراد کم بینا یا کم شنوایان و ... به صوتی و تصویری مجهز می شوند تا با صدا و تصویر محل و حق تقدم عابرین را از محل گذرگاه عابرین پیاده مشخص نماید انتظار می رود شوراهای تامین با ورود به موقع، وظایف خود را در خصوص ابلاغ و نظارت به موقع تا تحقق پذیری این مهم انجام دهند و کار خط کشی معابر را به خودنمایی شهرداری ها در ایام عید نوروز موکول ننمایند. 
جان فرزاندان مان عزیز است؛ پس قبل از پیش آمد هر ناگواری؛ پیشگیری نماییم یقین بدانید که معلمان و اساتید دانشگاه ها در جهت تعلیم این مورد مهم در روزهای آغازین کوتاهی نخواهند کرد با دیده شدن خطوط گذرگاه محل عابر پیاده به قطع یقین رانندگان ما بیشتر احتیاط خواهند کرد با آرزوی شهری ایمن برای شروع حرکت امید بخش

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار