اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۶۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
شوشان - محمود تیلا : 
مطابق آنچه از محتوای شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی آبادان برداشت می‌شود جلسه‌ی امروز شورای شهر برای تغییر احتمالی سرپرست کنونی شهرداری برگزار می‌شود!

محمدرضا متور پس از استعفای شهردار آبادان، در روز ۱۳ خردادماه امسال با ۹ رأی اعضای شورا سکاندار مدیریت شهری آبادان شد؛ یعنی در بدترین زمان ممکن که شهردار و بسیاری از مدیران شهرداری در بازداشت به سر می‌بردند و مدیریت شهری با نارضایتی شدید افکار عمومی مواجه شده بود.

دوره سرپرستی سه ماهه او در ۹ شهریورماه جاری تمدید شد آن‌هم با کسب ۸ رأی اعضای شورا تا متور دوباره در سمت خود ابقاء و سرپرست شهرداری باقی بماند. "قاسم بغلانی" تنها عضوی بود که در این جلسه، رأی ممتنع داد!

اکنون سه هفته از آن تاریخ گذشته و خبر می‌رسد برخی اعضای شورا به دنبال برکناری سرپرست هستند. دلیل این موضوع مشخص نیست اما در تاریخ ادوار شورا مسبوق به سابقه نبوده که سرپرست در دوره سرپرستی عوض شود و این برکناری احتمالی سؤالات زیادی در اذهان همگان ایجاد خواهد کرد که آیا تغییرات اخیر در مدیران شهرداری، موجب رنجش این اعضا شده و یا موضوع دیگری در میان بوده که از دید عموم پنهان است!

در روزهایی که افشاگری و هجمه علیه شورا در فضای مجازی به اوج رسیده رفتارهای شورا با گمانه‌زنی‌های زیادی مورد بحث و بررسی و واکنش شدید مخاطبان مواجه می‌گردد که در هیچ دوره‌ای این نهاد با آن روبرو نبوده است.

از ابتدای شکل‌گیری نهاد شورای شهر؛ مدیریت شهرداری آبادان برای ۹ بار به سرپرست‌ها سپرده شده است. در این ۹ بار، شش نفر؛ عهده‌دار ماموریت مهم انتقال و جابه‌جایی قدرت در شهرداری بوده‌اند. 
«علیرضا بچاری»، «محمدرضا متور» -که هم‌اینک سرپرست شهرداری است- به همراه «شهاب صدیقی» تنها افرادی هستند که دو بار در قامت سرپرست انتخاب شده‌اند. اما در هیچ دوره‌ای شورا مبادرت به تغییر سرپرست نکرده و این در حالی‌ست که متور به نسبت دیگر سرپرست‌ها اقدامات و تلاش‌های بیشتری هم داشته است.

باید منتظر ماند و دید شورای شهر آبادان، در جلسه امروز چه تصمیمی اتخاذ می‌کند و آیا پاسخگوی افکار عمومی خواهد بود یا همچون گذشته خیر!

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی ابادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
comment
0
0
comment شورای شهر کمر ابادان رو شکسته تا این شورای [...] منحل نشه ابادان هیچ وقت رنگ ابادی وتوسعه رو نخواهید دید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار