اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱
شوشان - یوسف مندنی زاده (الهی) :
در جای جای قرآن کریم آیات کوتاهی درخصوص نصرت و پیروزی مومنان وجود دارد مثل همین آیه شریفه سوره روم ۴۷ که می فرماید: وَكَانَ حَقًّا عَلَيْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِينَ
اینکه خداوند حکیم چندبار موضوعی را تکرار می‌کند قطعا عللی دارد، که دراین موضوع می‌توان گفت علت اصلی آن ایمان واقعی و باور یقینی داشتن به نصرت الهی و لذا مرتب تذکر داده تا آنانی که ایمان ضعیف و سستی وخوف و ترسی از عدو و مشرکان و منافقان دارند فراموش نکنند و بهمین جهت است که مقام معظم رهبری عزیز با آرامش و اطمینان گفته: این اغتشاشات و توطئه ها علیه نظام مقدس به زودی و براحتی جمع خواهد شد چرا که من کان مع الله ،الله معه 
و هرکس را خدا در کنار است چه باک از اهرمن!!!!!! و اما در خصوص جنگ احزاب باید بگویم در صدر اسلام نبی اکرم(ص) یک جنگ احزاب داشتیم، متاسفانه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی عزیز چندین جنگ احزاب داشته‌ایم!! در بین سال های اول انقلاب از اواسط ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۱ کسانی که آن سال ها را بیاد دارند و در متن مبارزات انقلابی بوده اند به یقین بنده را تایید خواهند کرد سخت‌ترین و سنگین‌ترین ایام مبارزه نیروهای نظام مقدس اسلامی بر علیه کفر و نفاق و شرک و دشمنان داخلی و خارجی و حتی  وجود عالمان  بزرگ فریب خورده و اساتید معروف دانشگاه و مدیران ارشد دولتی و و بوده، ولی آیا انقلاب شکست خورد؟ آیا نظام مقدس اسلامی به ثمر نرسید؟
و آیا بعد از ۴۳ سال مبارزه و استقامت مردم شریف و نجیب ایران و نیروهای مومن و ولایت‌باور نظام الان ضعیف هستند یا آن ایامی که حتی سیم خار داری نمی توانستیم خریداری کنیم چه رسد به اینکه خودمان بسازیم !!!!!!!! اگر اندک انصافی داشته باشیم باید به قدرت انقلاب و پیشرفت های فراوان ایران اسلامی عزیز باور داشته باشیم چرا که فقط برای نمونه کوچک زمانی سیم خاردار به ما نمی فروختند و الان هر دو قطب شرق وغرب درخواست خرید نظامی از ما دارند و این چیزی جز توفیق ملت و با وجود رهبری حکیم وپاداش صبر واستقامت ما نبوده و نیست؟
منافقان کور دل و برخی از بستگان آنهایی که  در دهه شصت زیر ضربه مشت فرزندان خمینی(ره) عزیز بوده اند هنوز منتظر فرصتی برای انتقام از نظام مقدس و مردم شریف‌مان هستند پس با درایت و آگاهی بیش از پیش کمربندهاتان را صفت ترکنید و بدانید: وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ     (آیه 126 سوره آل عمران)
و اما بعد فحول علم جامعه شناسی و عقلای انسان‌شناسی و اندیشمندان رفتارشناس، معتقدند حتی جانوران بر اثر یک‌سری عوامل غیر همگن و یا تغییرات شدید محیطی رفتار حیوانات هم می‌تواند دست‌خوش تغییرات سخت‌باور شود، و در خصوص انسان که اشرف مخلوقات الهی‌ست جای خود دارد، لذا درخصوص اغتشاشات اخیر و هنجار شکنی‌های تعداد اندکی مزدور وطن فروش که با هزار ترفند و صحنه‌سازی‌های دروغین برخی جوانان ساده اندیش ما را با خود همراه کرده،
مع الاسف اگر در بین معترضین با 10 نفر به صورت رندوم اتفاقی مصاحبه شود و دلیل اعتراضش را بپرسید، حداقل 8 نفر از آن ها موضوع اختلاس و مدیران ضعیف و نان به نرخ روز خور و ایجاد شکاف طبقاتی و پارتی بازی در جهت عدم اشتغال نیروهای توانمند به وسیله همین مدیران را دلیل اصلی اعتراض خود می‌دانند. 
قطعا چند درصدی هم مرفهین بی دردی هستند که بجای پرداختن به مشاکل مردم و مسایل اساسی به دنبال بی‌بند و باری و کاسب کاری، سوق دادن جامعه به سمت، لاابلالی گری و فیمینست و زدن بنیان خانواده چه در کشور اسلامی ما از اصیل ترین و مرصوص ترین پایه ها برخوردار است. و با نشانه رفتن یکی دو مدیر بی ایمان و غیر انقلابی،  ایمان و اعتقادات جامعه را هدف گرفته اند. این وظیفه سنگین بر عهده ی نیروهای انقلاب و خصوصا سربازان گمنام ولایت است که محکم و بدون اغماض با چنین شرایط و اشخاصی برخورد جدی کرده و نگذاریم انقلاب که محصول خون ده ها هزار شهید و مجروح و ایثار گر است، به وسیله افراد نفوذی تضعیف شده و یا خدای ناکرده پرچم از دست علمدار بیفتد.
حضرت آقا بیش از ده ها بار فرمودند تحریم ها را با مدیران انقلابی وجهادی براحتی می‌توان در جهت رشد و توسعه داخلی و به نفع کشور به انجام رساند، نگذارید حرف حضرت‌آقا  زمین بماند که عین حرام و ترک امر ولی است!!!!   
اکثر نگرانی‌های مردم قابل حل است اگر مثلا نیروهای انقلاب بر سر کار باشند برای مثال بخش هوا فضای سپاه و یا بخش خودکفایی ارتش جمهوری اسلامی انصافا نمونه پیشرفت و توسعه به همراه اعتقاد عمیق به نظام مقدس و ولایت معظم و حرمت  نهادن به شهدا وخانواده ایثارگران است.
بدون توجه به آینده‌ی این جوانان و نتیجه این‌گونه رفتارها، فقط و فقط به صرف گرفتن مبلغی ناچیز و به قیمت نابودی وطن و حتی خانواده و وابستگان خود، آیا واقعا این ساده‌لوح‌های آنارشیست که خود از هر دیکتاتوری بدتر و دگم‌ترند، بدنبال چه نوع آزادی هستند که در حکومت ناب اسلامی و این نظام مقدس ندارند؟!!! 
نکته مهم آخر آنکه به شما و خودم توصیه می کنم به ترس از خدا پاک دستی و سفارش ویژه خمینی کبیر رحمه الله علیه که فرمودند: نگذارید انقلاب بدست نااهلان و نا محرمان بیفتد و در مقابل فرزندان و زخم خورده‌های انقلاب را بهر بهانه‌ای صحیح یا ناصواب از نظام مقدس دلخور نکنیم. خدای ناکرده دشمن شاد نشویم!!!!!.   
بخصوص مواظب باشیم و باشید کسانی که در سمت‌های مدیریتی به ناحق وارد شده و با سو استفاده یا کار شکنی بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد کنید و بدانیم این انقلاب برای پابرهنه ها و پایین شهری هاست نه کسانی که دغدغه شان برداشتن دستمال سرشان و یا پارتی‌های خصوصی فرزندان لوی‌شان است!!!!!!!!!!!!!! ایجاد نارضایتی می کنند و یا با پارتی بازی خانواده‌های انقلابی را نادیده می گیرند ودرمقابل منافع این کشور را بدست قدرناشناسان مرفهین بی درد، حیف و میل می کنند.
من بعنوان کسی که بیش از چهل و چهار سال افتخار دارم در کنار انقلاب اسلامی عزیز هستم جدا اخطار می کنم و التماس می کنم جلوی افراد سست ایمان و طلبکار و فرصت طلب منافق صفت و اشرافی گرا را بگیرید ودرمقابل با تقویت مساجد و بچه مسجدی ها و بسیجی های مظلوم، ضمن پاسداشت خون شهدای عزیزمان نظام مقدس اسلامی را بیمه کنید و سفارشات مقام معظم رهبری  این حکیم و فرزانه را نصب العین قرار دهیم که مشکلات کشور جز با مدیران جهادی و انقلابی قابل اصلاح وحل نیست.
متاسفانه برخی از اغتشاشگران فریب خورده، ولنگاری و آشوبگری را آزادی می‌خوانند و حتی مثل مومنان یهود و مسیحیت هم نیستند؛ چرا که برای مثال حجاب موضوعی‌ست که یهودیان و مسیحیان نیز به آن اعتقاد دارند، ولی چرا امثال شبکه خبیثه "من‌و‌تو" و اینترنشنال به آن‌ها ایراد ارتجاعی و واپسگرا  نمی‌گیرند؟!!! یا نداشتن آزادی!!!!! و اما برای دوستان انقلاب و سربازان ولایت، بدانید و بدانیم اگر صدر اسلام یک جنگ احزاب بود، نظام مقدس ما جنگ احزاب ۸ سال دفاع مقدس را در تجربه دارد، و در همان ایام سال‌های ۵۸ تا ۶۱ بدترین فشارهای سیاسی و اقتصادی از یک سو و از جهتی دیگر علاوه بر جنگ با دشمن بعثی واعوان و انصارش، یک جنگ داخلی تمام عیار با انواع و اقسام گروه‌های منحرف و مرتد را مردم شریف ما و نظام؛ پشت سر گذاشته، بیش از ۶۰  تا ۷۰ گروه سیاسی و قومی در اقصاء نقاط کشور بر این انقلاب نوشکفته تاختند و جنایت‌هایی که چند سال پیش از داعش فقط سر می‌زده را در حدودا چهل سال پیش منافقان کور دل با همراهی حزب فداییان اقلیت و کار و کارگر و فرقان و خلق بلوچ و حامیان به اصطلاح خلق عرب و ترکمن و آذری که هیچ یک حمایت مردمی واقعی نداشتند و اکراد جدایی طلب دمکرات و کومله و سازمان پیکار با کمک امریکا و اسرائیل و سلاح‌هایی که از پادگان‌ها غارت کرده بودند؛ یک جنگ تمام عیار داخلی راه انداختند که این خود یک جنگ احزاب تمام عیار دیگری است و این همه در حالی بود که بخش عمده نیروهای انقلاب سرگرم جنگ تحمیلی و بخش دیگری در روستاهایی که به لطف شعار مسخره، رضا قلدر روحت ش....... و پسر ناخلف او جز ویرانه‌ای نبوده اند!!!! مشغول جهاد آبادانی و سازندگی شدند!!!!
فقط برای نمونه عرض کنم تعداد روستاهای دارای جاده و آب و برق یا گاز، تا سال ۱۳۵۷حتی از انگشتان دو دست هم بیشتر نبود و اکثر بخش‌های بزرگ نیز مثل روستاها بودند!؟؟؟؟ 
کسانی‌که باور ندارند لااقل برای کشف واقعیت هم که شده لطفا کمی تحقیق  کنند، با این اوضاع  تمام نیروهای ضد انقلاب در طول این مدت هیچ پیروزی یا همراهی مردم را نداشتند و به لطف خدا و مردم آگاه و صبور این جنگ احزاب نیز با فتح و نصرت حزب الله همراه است، و هیچ ترس و رعبی در دلهامان راه ندهیم بجز: زَادَتْهُمْ إِيمَانًا : (سوره انفال ـ آیه2) و دعا کنیم برای ظهور آقا صاحب شیعیان و مسلمانان حقیقی و سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری عزیز، دعا برای این مردم مومن و نجیب و صبور و تلاش روزافزون در جهت اصلاح مفاسد و اشتباهات گذشته و خدمت جهادی و انقلابی به این ملت شریف.
اما و اما؛ چند نکته: هیچ پیروزی و یا شکستی بدون علت نیست، و سوال اساسی این‌ست آیا علت  آن همه موفقیت چه بود؟ قطعا رهبری حضرت امام عظیم الشان نقش اساسی در این توفیقات داشت، اما دلائل دیگری همچون دوری از  ما و منی، دوست و رفیق‌بازی و قومگرایی!! غیبت و تهمت برای زدن نیروهای خودی نبود! مال اندوزی و ماشین و خانه‌ی مدل بالا و محله‌ی بالای شهر نبود؛ والله والله شاید باور نکنید خانواده‌هایی که کمی متمول بودند، اساس لوکس مثل مبلمان خانه را بیرون می‌ریختند یا به نهادهای انقلاب و ادارات مجانی تحویل می‌دادند چرا که مثلا مبل؛ مظهر فئودالی و سرمایه‌داری محسوب می‌شد!!
من خودم شخصا این‌کار را کردم، بر خلاف این دوران که متاسفانه حُب الدُنیا شده، هدف ما از زندگی که معتقدیم: وَما هذِهِ الحَياةُ الدُّنيا إِلّا لَهوٌ وَلَعِبٌ وَإِنَّ الدّارَ الآخِرَةَ لَهِيَ الحَيَوانُ لَو كانوا يَعلَمونَ!!! (سوره مبارکه العنكبوت آیه ۶۴) با این مختصر و مجیزه می‌خواهم عرض کنم اگر پیروزی می‌خواهیم و عاقبت بخیری هیچ راهی بجز دل کندن از مال و اولاد و رفاه ‌زدگی وجو‌د ندارد! 
هیچ راهی هیچ راهی!!
حتی اگر از حلال باشد، باز هم آن دنیا به جهت آسایشی که داشتی باید کلی معطل حساب کتابت باشی و حدیث داریم مومن جایگاه‌ش دنیا نیست، پس اگر دیدیم خیلی خوش‌بحال‌مان شده و کیفور هستیم!!! کمی فقط کمی به ایمان‌ات شک بفرما!!!  
و اما سربازان گمنام ولایت که این روزها حسابی مشغول خدمت به نظام مقدس و دچار سختی شده اند از هر بخشی که هستند، بدانید و بدانیم که دشمنان شکست خورده بخصوص منافقین و اپوزیسیون خارج از کشور هر از گاهی با تلاش مزبوحانه و کمک استکبار جهانی بخصوص امریک او اسراییل کودک کش با شعارهای مردم فریب خصوصا قشر جوان ما را هدف گرفتند با مهربانی و رفع مشکلات ذهنی این قشر از جامعه خصوصا در بخش اشتغال و رفاه نسبی اجتماعی و برخورد واقعی و قاطع بدون اغماض با سوداگران بیت المال در عرصه مدیریت کشور مطمئن باشیم این مردم و این جوانان که ده ها بار در حمایت از اسلام و ایران و ولایت و ناموسمان همیشه در بزنگاه ها، پشت ملت بوده اند باز نیز با کمی آرامش و احترام و توضیح و برخورد غیر امنیتی در حد امکان قابل آن هستند که به جبهه ی خودی داخل شوند.
الان وظیفه شما بیشتر از هر بخش حاکمیت است که خدا رو شکر هنوز سپاه و ارتش و سربازان گمنام ولایت و بسیج جز پاک‌ترین و سالم‌ترین افراد نظام بوده و حتی برخی از مخالفین نیز به سلامت ایشان اذعان دارند، و نمونه آن اعتماد و اعتقاد و محبت مردم به شهید عزیز سپهبد سلیمانی و شهید تقوی‌فر و شهید هاشمی  و شهید هادی کجباف و شهید دقایقی ‌‌ و امثال این عزیزان می‌باشد.
بولد کردن موفقیت های سربازان ولایت در ماموریت های مختلف بر علیه دشمنان و نشان دادن موفقیت های هرروزه جوانان باهوش ایران عزیز که هر روز  اختراعات و نوآوری های تازه ای را در همین همین تحریم ها ارائه می کنند بسیار برای فهم جامعه و جوانان مفید می باشد. چرا مثل اردوهای بازدید از مناطق جنگی جوانان دانشگاهی از هر قشر و عقیده ای را به سایت های موشکی و کارخانجات و پتروشیمی ها و صنایع و ده ها و ده ها معجزه ی دیگر این انقلاب برای بازدید نمی بریم. تا بدانیم و باور کنیم که جوان ایرانی به فرموده رهبر عزیزمان جزو باهوش ترین جوانان دنیا است.
بیان معروفی از حضرت امام خمینی کبیر منقول است که:  اگر ابرقدرت‌ها بخواهند درمقابل دین ما بایستند ما نیز در مقابل تمامی دنیای آنها خواهیم ایستاد!!!!!
ولی بقول معروف به شرط‌ها و شروط‌ها و از اساسی ترین شروط آن عدم تمایل ما و نیروهای مخلص نظام مقدس به دنیا و دنیاپرستی و مادیات است، بدترین آفت‌ها برای نظا م اسلامی تکبر مسئولان جامعه خصوصا خواص انقلاب و ایجاد فاصله طبقاتی و نهادینه شدن فساد و بخصوص طرد کردن نیروهای نظام بوسیله برخی سبک مغزهای سست ایمان، که هیچ درکی از اسلام شیعی و سنت اهل بیت علیهم السلام نداشته و فکر می‌کنند فقط خودشان بنده خدا و دیگران بنده شیطان هستند!!!!؟ 
و این یکی از وظایف خاص وسنگین سربازان مخلص ولایت است که با افراط‌ها و تفریط‌ها مثل هم مواجه شوند، و بدانیم انقلاب ما انشاالله مقدمه انقلاب جهانی حضرت صاحب الزمان است پس با ولایت بمانیم تا شهادت، و قدر مردم شریف و نجیب‌مان را با همه خوبی‌ها و کسری‌هاشان بدانیم.
در همین جا لازم می دانم از تلاش های شبانه روزی  و از خود گذشتگی سربازان گمنام و مظلوم ولایت قدردانی و تشکر کرده و بدانند مزد صواب‌شان عندالله محفوظ است.
و بر حسب تجربه و کیس‌ی مومنان که دستور معصوم(ع) است آماده احزاب ها و خرمشهرها  باشیم. و با درایت و نقشه راه در مقابل دشمنان کوبنده و بی اغماض و در برابر دوستان فریب خورده حتی الامکان مدارا پیشه کنیم. ولی هرگز نباید اجازه دهیم کسی حتی تصور کند که نظام مقدس ما از روی ضعف در مقابل اغتشاشگران تا به مقداری نایستاده است.
و باور داریم که : فَإِنَّ حِزْبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلْغَلِبُونَ (المائدة - 56) 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار