اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
شوشان - دکتر حمید خادم مسجدی : 
با سلام به همه صاحبنظران اهل قلم ،،،
مدیریت نیروی انسانی اثر بسیاری در انقیاد امور و شفای روحیه امید بخش مردم خواهد داشت. در عزم و حرف های شما امید می بارد ولی انتظار است دستانی در بدنه دولت بیایند تا حرف شما را به کرسی بنشانند و جامه عمل بدهند متاسفانه تا به امروز ابزار شما ابزار پوسیده ای بوده و مدیران بی کیفیت  و بی برنامه حاضردر بدنه دولت؛ توان پیاده کردن حرفتان را ندارند که بعضا بواسطه استاندار محترم، با جابجایی از منطقه ای به منطقه ی دیگر احکامی جدید پیش رویشان دیدند جناب رئیس جمهور اگر این نیروها کارایی داشتند وضع مردم اینگونه نبود وضع اشتغال در خوزستان و شهرستان های مربوطه به این وضع نبود وضعیت تحول شهری و نظارت فرمانداران فرسوده نبود (با عرض پوزش از معدود فرمانداران کاری و تلاشگر و مسئولان زحمت کش) ،چرا این اتفاقات رقم می خورد؟ چون نماینده دولت شما استاندار  و فرماندار شما و ... ضعیف عمل کرده و فقط حفظ صندلیش برایشان مهم بوده حرف نخبگان را خریدار نبودند و همتی برای حل مشکل جامعه هم ندارند چون پشتشان گرم است و پستشان را از دست نمی دهند تضمین گرفته اند و متاسفانه ازطریق لابی و فشار این و آن و بعضا معرفی و فشار نماینده ابلاغ گرفته است اگر انتظار عمل دارید پس استانداری که به خوزستان معرفی می کنید  بایستی  ویژه بودن شما را لمس کند تا بتواند عزم شما را عملی کند و ضعف را از چهره زخم خورده ایام جنگ خوزستان بزداید تا مردم  رنگ و بوی پیشرفت را در شهر و کوچه پس کوچه هایشان ببیند پس لاجرم ویژگی های استاندار جدید اینگونه باشد:
۱- خدا ترس و انقلابی باشد.
۲- به تاسی از حضرت عالی؛ صندلی نشین نباشد و در بین مردم و شهرستان ها سیر کند تا مشکلات مردم  را بشنود و  درد دلشان را بی واسطه  به شما برساند.
۳- شجاع و حلقه به گوش این و آن و  نماینده ها نباشد بله نظرها را بشنود و لکن مطیع محض نباشد(چون برخی نماینده فقط و فقط در حال چیدن پازل نیروی انتخاباتی خود هستند و لیاقت ها برایشان بی معناست ...).
۴- استاندار خودش به سمت نخبگان خانه نشین شهرستان ها برود و همانند ایام جنگ نیروی جدید خود را از افراد متدین انقلابی با روحیه تلاش انتخاب نماید نه اینکه اطرافش خوراک مسئولان را تامین کنند چون اگر شیوه قبلی خوب می بود وضع مان اینگونه نبود(فرمانداران و مسئولان لیاقتمندی هم در بین مجموعه  داریم که اندک شمارند آنها مستثنی هستند). 
۵- با تجربه باشد و تجارب افراد مختلف برایش مهم باشد اعتماد کردن به تحصیل کردگان داخل و خارج (مصداق قُلْ سيرُوا فِي الْأَرْضِ ...) و استفاده از تجارب ارزنده آنها در جهت پیشبرد امور
۶- خلاق باشد و با تشکیل حلقه مشاوره نخبگان شهرستانی و استانی را به جهت ایجاد  همفکری و تبادل نظر با خودش (شخص استاندار) و انتقال مشکلات شهری و منطقه ای بدون واسطه و دخالت فرماندار و ...(ارتباط مستقیم) صورت پذیرد.
۷-  تصمیمات اتخاذ شده استاندار ویژه؛ در نزد دولت مهم و موارد خواسته شده تامین اعتبار شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار