شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
مرکز آموزش علمی _ کاربردی شهرداری اهواز به جهت ارتقای سطح دانش و مهارت های تخصصی کارکنان خود و دیگر شهروندان خوزستانی در زمان شورای چهارم  تاسیس گردید و در طی یک دهه از عمر گرانسنگ خود به گواه مستندات موجود در همه ی ماموریت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و پرورشی به موفقیت های ملی و دستاوردهای مورد نظر نائل آمده و در این خصوص حرف اول را در سطح کشور می زنند.

الغرض، مدتی است که پرسنل خدوم این مرکز برای احقاق حقوق مسلم خود دست به اعتراضات پراکنده زده اند و با گرفتن پلاکارد بسیار متین و مدنی پیگیر مطالبات برحق خود از حیث انجام پذیری تبدیل وضعیت شغلی شان برآمده اند .
البته، ناگفته نماند این پرسنل خدوم از جمله پیشاهنگان افتخارآفرین جامعه ی علمی خوزستانی هستند و بر همه ی مسوولین محترم اعم از شهردار کلانشهر اهواز و همچنین استاندار جدید انتظار می رود بنابر فرمایش مقام معظم رهبری که این سال را تحت عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال زایی نامگذاری فرمودند به جدیت هرچه تمام در برآورده کردن مطالبات حداقلی این پرسنل خدوم اقدام مفید بعمل آورند.

به هرحال، فراموش نشود که مردم نجیب و صبور خوزستان از بابت رضایتمندی ملی و انقلابی امتحان خود را بخوبی پس داده اند و حالا، نوبت متولیان امر است که با اقدامات موثر خود پاسخ مناسبی به بخشی از این وفامندی ها بدهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار