شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳

شوشان/ روزنامه نور خوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: دکتر مقتدایی استاندار جدید خوزستان هم سخنان کوتاهی بیان داشت اما مثل همیشه پر نفس، محکم و توأم با طنز منحصر به فرد خودش بود.

دکتر قبل از هر چیز گفت این مقتدایی، مقتدایی ورژن 2 است و بعد از این همه سال که گذشته اهل دعوا و بگو مگو نیست، بعد هم قضیه آن عقاب و گنجشک آبادانی را تعریف کرد که خستگی را از تن حاضران گرفت.

مقتدایی این را هم گفت که استاندار، یک رئیس جمهور در محدوده جغرافیایی خودش است و در دوره قبل، از اختیاراتم نهایت استفاده را بردم. وی تنوع افکار و اقوام در خوزستان را نه یک تهدید بلکه یک فرصت دانست و در ادامه هزار کیلومتر طول رودخانه کارون را سمفونی وحدت مردم استان توصیف نمود که اگر اين رودخانه خشک شود، اقوام حاشیه آن از هم جدا می شوند.

دکتر مقتدایی در بحث کارون و بردن آب از سرچشمه ها چنان محکم و قاطع حرف زد که تا حالا از هیچ مقام و مسئولی اینطور نشنیده بودیم و اینجور حرف زدن نشان می دهد که استاندار جدید تعارفی با بالاتری ها و کسانی که می خواهند به بهای نابودی خوزستان آب دیگر استان ها را تامین کنند ندارد و از این بابت وی در اولین سخنرانی بذر امید در دلها کاشت و مردم را به احیای کارون یا جلوگیری از مرگ آن امیدوار ساخت. مقتدایی گفت با احداث سدها، بعضی روستا ها زیر آب رفت و دفن شدند.

وی با قاطعیت گفت: خانم ابتکار رئیس سازمان محیط زیست و چیت چیان وزیر نیرو نباید تسلیم طرح ها و برنامه های غیر کارشناسی شوند.

در پایان مراسم لوح تقدیر وزیر کشور به دکتر سید جعفر حجازی استاندار سابق و حکم استانداری به دکتر حجازی داده شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار