شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
آماده باش روحاني به دولتمردان براي آغاز سفرهاي استاني
روزنامه اعتماد نوشت: حسن روحاني براي آغاز سفر‌هاي استاني به دولتمردان و وزراي كابينه آماده باش داد، اين سفر‌ها قرار است از 10 آبان ماه كليد بخورد.

80 روزي مي‌شود كه حسن روحاني در راس كابينه يازدهم زمام امور اجرايي كشور را در دست گرفته و دولتمردانش هم به‌شدت در تكاپويند تا نخستين وعده‌شان يعني گزارش صد روزگي عملكرد دولت يازدهم از عملكرد موثر دولت در حوزهاي اقتصادي و دپيلماسي ايران در پرونده هسته‌يي را به مردم ارائه دهند. در لابه لاي برنامه فشرده كابينه يازدهم براي به سامان رساندن اين وعده‌شان شنيده مي‌شود كه دولتمردان براي استارت زدن سفر‌هاي استاني دولت يازدهم از سوي روحاني آماده‌باش گرفته‌‌اند و به‌شدت مشغول تدوين راهكارهايشان براي حفظ اعتماد مردم هستند و مي‌خواهند بدون هيچ واسطه‌يي از دستاوردهاي سه ماه دولت و موانع برسر راه شان سخن بگويند.

آن‌طور كه محمد شريعتمداري، معاون اجرايي دولت وعده داده قرار است اين سفرها با آرايش و نگرشي ويژه آغاز شود و آن‌گونه كه وي تاكيد مي‌كند جنس اين سفرها از لحاظ كمي و كيفي بسيار با سفرهاي احمدي‌نژاد و دوستانش متفاوت خواهد بود.

هر چند كه شريعتمداري عزم آن دارد كه در يك نشست خبري با خبرنگاران از چند و چون اين سفر‌ها سخن بگويد اما بر اساس شنيده‌هاي «اعتماد» سفرهاي استاني دولت روحاني از ده آبان كليد مي‌خورد.

يك مقام آگاه در دولت به «اعتماد» خبر داد كه عزم دولت بر تداوم سفرهاي استاني است و اين سفر‌ها براي حفظ ارتباط و اعتماد مردم به دولت روحاني است و بر همين اساس هم دولتمردان مي‌خواهند خيلي شفاف و روشن با مردم در اين سفرها از بايد‌ها و نبايد‌هاي پيش رويشان سخن بگويند تا اين اعتماد مستحكمتر از گذشته بين مردم و دولت بر قرار بماند.

وي در پاسخ به اينكه اين سفر‌ها از چه استاني آغاز مي‌شود و تغيير آرايشي كه معاون اجرايي روحاني بر آن تاكيد دارد چگونه است، گفت: از آنجا كه روحاني در زمان تبليغات انتخابات رياست‌جمهوري فرصت نكردند به چند استان مثل ايلام، چهار محال بختياري، خراسان جنوبي و... سفر كنند نخستين سفر دولت قطعا از ميان آنها انتخاب مي‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار