اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
شوشان ـ  دکتر خادم مسجدی :

کاتالیزگرها موادی هستند که کمک می کنند تغییرات شیمیایی سریع تر انجام شود.
با تشکر از عزم مدیرانی که این توانمندی را داشته و بدون ترس از دست دادن کرسی خود و با شجاعت از وجود نخبگان برای برطرف کردن محرومیت های شهرستان و استان و ...بهره برده اند.
 برعکس مدیرانی نیز داریم تا ما فوقی می خواهد  جهت زیارت و یا تجدید خاطر و ... به شهرستان یا استان  بیاید به دور از انظار و در خفای رسانه ای و بدور از اطلاع رسانی های قبلی و به شکل طرح ضربتی مسئول را به محل مورد نظر برده (دید و بازدیدش را بدون حضور فعالان و نخبگان و ... انجام می دهند) و عکس ها را بعد از خارج شدنش از شهرستان در محیط مجازی منتشر می کنند. این رویه ی غلطی است که سالهای سال برخی مسئولین از ترس لو رفتن ضعف هایشان اتخاذ کرده اند  و این نسخه و یا بالاتر آن ...در حال اجراست.

 در شهرستان ها و استان هایی که پیشرفت خوبی داشتند وقتی مسئولی از مقامات مافوق برای زیارت و یا تجدید خاطره تشریف فرما می شود بدون هیچ گونه ترس و واهمه ای نشست های متعددی با علماء؛ اساتید دانشگاهی؛ نخبگان و ... برگزار می شود  که ماحصل آن به قطع یقین هم به نفع مسئولان مربوطه خواهد بود و از طرفی دیگر  به قطع یقین از برکات مطالبات جمع؛ شهرستان و استان نیز متنعم خواهد شد لذا اگر مسئول دلسوز واقعی هستیم که ان شاءالله در عمل ثابت خواهیم کرد که اینطور هست؛ در ایام باقی مانده تا عید و سالروز عملیات پر افتخار  و غرور آفرین فتح المبین ؛ فرهنگی را از خودمان به یادگار بگذاریم که ما حصل آن ایجاد مجال برای مطالبه گری نخبگان و  مطالبه گران دلسوز  باشد. سخن پایانی؛ اگر من مسئول نمی توانم از بالا دستی خودم مطالبه گری کنم یا بیم آن را دارم که  از من ناراحت شود و ... لااقل زمینه را برای مطالبه گران مهیا سازم تا آنها  گلوی درخواست کننده من باشند و با مساعدت همدیگر  شهرمان را بسازیم تاخداواندمتعال در کارمان برکت نازل فرماید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار