شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷
رئیس هیئت ورزش های همگانی آبادان از شرکت حدود 100 دانش آموز دختر و پسر در مسابقات ضربات پنالتی و پرتاب دارت به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و بزرگداشت دهه امامت و ولایت خبر داد.

شوشان: رئیس هیئت ورزش های همگانی آبادان از شرکت حدود 100 دانش آموز دختر و پسر در مسابقات ضربات پنالتی و پرتاب دارت به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و بزرگداشت دهه امامت و ولایت خبر داد.

محمودرضا شیرازی با بیان اینکه این مسابقات در مقطع ابتدایی و ششم پایه برگزار شد، از افزایش سلامت و ایجاد نشاط و شادابی بیشتر در میان دانش آموزان به عنوان اهداف اصلی اجرای این مسابقات نام برد.

وی در تشریح نحوه برگزاری مسابقات افزود: شرکت کنندگان در مسابقه پنالتی در دو بخش اول تا سوم و چهارم تا ششم به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت میکاییل وردشت، امیرحسین عوض پور و محمد زواریان (در مقطع اول تا سوم دبستان) و پویا فاطمی نسب، یزدان خسروتاج و ارسلان علی اکبری (در مقطع چهارم تا ششم دبستان) مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

شهردار آبادان با بیان اینکه مسابقه پرتاب دارت در دو بخش پسران و دختران انجام شد اظهار کرد: در بخش پسران امیرحسین غلامی، شهاب رضاگاهی و ارسلان علی اکبری و در بخش دختران نیز نازنین زواریان، نازنین شاه سنی و راضیه تراکمی توانستند عناوین اول تا سوم را از آن خود کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار