شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳

شوشان: سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با شرايطي كه در آبادان وجود دارد تيم اكنون فشار زيادي را متحمل شده است. ابراهيم قاسمپور در گفت و گو با ايرنا افزود: تيم خوب است اما نتايجي كه تاكنون كسب كرده‌ايم راضي‌ كننده نيست و در جدول شرايط خوبي نداريم.

وي اظهار داشت: در تمام بازي هايي كه تاكنون انجام داده‌ايم، به جز بازي با تيم سياه‌ جامگان، مستحق برد بوديم و موقعيت‌هاي زيادي داشتيم.

سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان كرد: نوع بازي ما، روند رو به رشدي داشته است و در هر بازي بهتر از ديدار قبل از آن بوده‌ايم اما هيچ وقت امتيازي به بازي خوب داده نمي‌شود.

قاسمپور گفت: ما فردا در بازي بسيار سختي ميزبان تيم گيتي پسند هستيم و اميدواريم با پيروزي در اين ديدار روند نتيجه گيري خود را آغاز كنيم. وي تصريح كرد: از حريف خود شناخت لازم را داريم و قصد داريم با استفاده از نقاط ضعف آنها به برتري برسم.

سرمربي تيم صنعت نفت افزود: اميدوار هستيم كه در اين بازي از حداكثر موقعيت‌هاي‌مان استفاده كنيم و بتوانيم بازي را ببريم. قاسمپور اظهار داشت: تيم صنعت نفت براي خارج شدن از اين شرايط نياز به يك برد دارد اما نبايد اين برد خيلي دير بدست آيد. تيم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا از هفته ششم ليگ دسته اول كشور ميزبان تيم گيتي پسند اصفهان است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار