اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
شوشان ـ هوشنگ نوبخت:

لیگ برتر فوتبال ایران ، این روزها حساس ترین و البته درخشان ترین روزهای خود را سپری می کند.
لحظاتی که باعث شده تماشاگران علیرغم همه مشکلات اقتصادی و گله مندی هاشان از فضای حاکم بر مدیریت فوتبال، با لیگ داخلی مان آشتی کنند و شور و حرارتی دوچندان به بازی ها بدهند.
از نگاه فنی باید به تاثیر شگرف چند مربی خارجی که امسال در لیگ برترمان شاغل شدند، اعتراف کنیم . مربیانی که به شدت در فرهنگ فوتبالی مان هضم شدند و توانستند علم و منطق و احساس شان را به تیم هایشان قالب کنند و روح تازه ای به لیگ برتر بدهند.

مربیانی که امیدواریم علیرغم نتایج خوبی که گرفته اند و آورده های فنی مثبتی که برای فوتبال باشگاهی ما داشتند باز هم مورد بی مهری و بی تدبیری مدیران ناکاربلد مان قرار نگیرند و تا دم دست هستند بتوانند مطالبات شان را به راحتی و بی واسطه دریافت کنند و نگذارند که کار به استراماچونی ها بکشد که خون همه فوتبالی ها و استقلالی ها را در شیشه کرده است.
در این میان و در این هیاهوی پرماجرای لیگ برتر جا دارد اشاره کنیم به استقلال صدرنشین که در واقع ورشکسته ترین تیم موجود لیگ برتر است.

تیمی که فعلا نه پول و اندوخته ای در صندوق دارد و نه تشکیلات مدیریتی و سازمان یافته ای که فکری به حال و احوال این همه مصیبت در این باشگاه پرطرفدار کند.
استقلال در بازی آخرش با هوادار نشان داد علیرغم این همه بی مهری، بی تدبیری و حاشیه هایی که از جانب مدیران و فضای خارج از مستطیل سبز بر آن ها وارد شده و حتی با اینکه شانسی برای آسیایی شدن هم ندارند اما با وجود یک مربی فنی ، پیش فعال و بهتر بگوئیم غیرتمند و پرحاشیه و  بازیکنانی مستعد و متعصب در حال حاضر سرمایه دارترین تیم ورشکسته فوتبال ایران است.
تیمی که اگر با همین روند بتواند در هفته پیش رو بر رقیب سنتی اش یعنی پرسپولیس غلبه کند ، شانس و انگیزه زیادی برای عبور از سپاهان و قهرمانی در لیگ برتر و پر هیجان امسال دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار