شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
هرگونه نقل و قولی از امام زمانی سندیت پیدا می‌کند که آن مطلب احراز شده باشد در غیر این صورت هیچ‌گونه سندیتی ندارد.

شوشان: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که منسوب به امام هستند باید قبل از همه پاسدار امام و آرمان‌های ایشان باشند و اجازه ندهند افرادی به اسم خاطره‌گو، افکار امام را زیر سوال ببرند.

آیت‌الله محسن حیدری اظهار کرد: اینکه بخواهیم جمعیت ارزشمند و محترمی همچون پاسداران را به نقل از امام راحل مورد خدشه قرار دهیم فاقد اعتبار بوده و تنش‌زاست.

وی صحبت‌های اخیر نعیمه اشراقی در خصوص توهین به خانواده پاسداران را محکوم کرد و گفت: هرگونه نقل و قولی از امام زمانی سندیت پیدا می‌کند که آن مطلب احراز شده باشد در غیر این صورت هیچ‌گونه سندیتی ندارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام راحل خود نیز راه را مشخص کرده است، افزود: امام بار‌ها فرمودند آنچه که از طریق صدا و سیما از جانب من پخش شود حجت است، همچنین نوشته‌هایی که به تائید سید احمد فرزندم برسد از آن من است.

وی با اشاره به اینکه هرگونه صحبت، نقل و خاطره‌ای را نمی‌توان به امام نسبت داد، افزود: اینکه گفته می‌شود امام در خصوص خانواده‌های پاسداران آن چنان گفته است و یا اینکه امام با مرگ بر آمریکا مخالف بود هیچ سندیتی ندارد.

حیدری عنوان کرد: معتقدم کسانی که منسوب به امام هستند باید قبل از همه پاسدار امام و آرمان‌های ایشان باشند و نگذارند افرادی به اسم خاطره‌گو، افکار امام را زیر سوال ببرند.

وی ادامه داد: همه نسبت به امام احساس مسئولیت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند کسی به اسم امام حرفی خارج از عقاید او بزند و خود را به امام نسبت دهد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: امام خمینی (ره) متعلق به اسلام و تمام شیعیان جهان بوده و منتصب به شخص خاصی نیست پس بار دیگر صحبت‌های خانم نعیمه اشراقی و توهین آن به خانواده‌های پاسداران را محکوم می‌کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار