شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱
امیدواریم با رویکرد جدید در دولت کنونی که فضای بازتری در آن وجود دارد و با کمتر شدن تحریم‌ها و تدبیر مدیریت جدید منطقه آزاد اروند، همتی شود و از آبادان سنگاپوری دیگر (البته اسلامی) ساخته شود.

شهردار آبادان گفت: امیدواریم با رویکرد جدید در دولت کنونی که فضای بازتری در آن وجود دارد و با کمتر شدن تحریم‌ها و تدبیر مدیریت جدید منطقه آزاد اروند، همتی شود و از آبادان سنگاپوری دیگر (البته اسلامی) ساخته شود.

محمودرضا شیرازی در آئین افتتاح دو پروژه شهرداری آبادان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت اظهار کرد: کمتر از دو ماه پیش چند پروژه مهم شهرداری آبادان افتتاح شد.

وی ادامه داد: پس افتتاح پروژه‌های چندگانه شهرداری آبادان بر آن شدیم تا در این مناسبت‌های مبارک نیز خدمتی دیگر را به مردم آبادان برای رفاه حال شهروندان انجام دهیم.

شهردار آبادان تصریح کرد: امروز نیز دو پروژه مکانیزه کردن سیستم بلیط فروشی اتوبوسرانی و بوستان اشراق را به مردم آبادان تقدیم می‌کنیم.

شیرازی افزود: اتوبلیط یکی از اولین پروژه‌های مشارکتی شهرداری آبادان بوده که بعد از طی مراحل قانونی به اجرا در آمده است.وی ابراز داشت: میزان سرمایه گذاری در این بخش حدود 2 میلیارد ریال است که در فاز اول آن 50 دستگاه اتوبوس مجهز به این سیستم خواهند شد و در هر اتوبوس نیز دو دستگاه برای آقایان و خانم‌ها نصب و برای هر راننده نیز یک سیستم برای در اختیار داشتن دو سیستم موجود در اتوبوس راه اندازی شده است.

شهردار آبادان ادامه داد: هدف از راه اندازی این سیستم، حذف پول و صرفه جویی در هزینه و وقت است و داد و ستد موجود بین راننده و مسافر را نیز حذف می‌کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار