شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۶
وی در مورد اظهارات این متهم نیز گفت: سلامت روان این مرد باید بررسی شود.
شوشان: در پی انتشار اخباری مبنی بر قتل و خوردن 15 کودک توسط یک متهم به قتل در آبادان این موضوع توسط معاون اجتماعی پلیس‌آگاهی تکذیب شد.

سرهنگ اندرز چمنی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد انتشار خبری مبنی بر قتل و خوردن گوشت 15 کودک و نوجوان که یک مرد مدعی این عمل بوده است، گفت: پلیس آگاهی ناجا این خبر را تایید نمی‌کند.

وی در مورد اظهارات این متهم نیز گفت: سلامت روان این مرد باید بررسی شود.

گفتنی است روزنامه شرق امروز نوشته بود: سه روز قبل وقتی ماموران پلیس شهرری در حال گشت‌زنی بودند به مردی که کودکی را بغل کرده ‌بود، مشکوک شدند و او را متوقف کردند. رفتاری که این مرد با کودک داشت ظن ماموران را برانگیخت و آنها مرد مظنون را به اداره آگاهی شهرری انتقال دادند.

وقتی مرد جوان مورد بازجویی قرار گرفت خودش را حسین معرفی کرد و گفت اهل خوزستان است و مدت کوتاهی است که به تهران آمده و قصد داشت دخترک را به قتل برساند زیرا فکر می‌کرد او کارتن‌خواب است و خانواده‌ای ندارد.

وقتی پلیس هویت دختر را بررسی کرد معلوم شد گم‌شدن او ساعاتی قبل توسط خانواده‌اش به پلیس اعلام شده بود. متهم در ادامه بازجویی‌ها اعتراف عجیبی کرد. او گفت: من حدود 15 کودک را به قتل رسانده و گوشت آنها را خورده‌ام. او جزییاتی را هم برای ماموران توضیح داد و گفت سال‌هاست به این کار مشغول است اما از آنجایی که بچه‌های خیابانی و بی‌سرپرست را به قتل می‌رساند، کسی دنبال او نبود. متهم در ادعاهای عجیبش گفت: من خودم آدم فقیری بودم و برای اینکه بچه‌های فقیر بدبختی نکشند آنها را به قتل می‌رساندم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار