اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
شوشان ـ محسن بهداروند مرداسی :

استان خوزستان از همه لحاظ قابلیت توسعه را دارد و استفاده صحیح از این قابلیت ها می تواند؛ به غنای توسعه استان کمک شایانی کند؛ لذا در مرحله اول باید پروژه های محرک توسعه را شناسایی و به ترتیب الویت گسترش داد.
 با توجه به حجم کم کارهایی ریشه ایی که در سالیان گذشته توسط مدیران قبلی اتفاق افتاده قطعا با مدیریت جدید یک شبه و یا یکساله درست نمی‌شود.
 اما جناب آقای محراب از شما بعنوان یک مدیر ارزشی و انقلابی و متعهد جهادی و عالی‌ترین مقام دولتی در استان خوزستان انتظار داریم، با یک جراحی فوری در عزل و نصب ها تغییرات ویژه ای را آغاز کنید، چون این استان هر چه می‌کشد، از مدیران نالایق و مصلحت اندیشی هست. که بعضا گرفتار حاشیه های قومی و قوم گرایی شده اند و خدا را شاکریم که در این مدت کوتاهی که سکان دار مدیریت کلان استان شده اید هیچ حساسیتی بر شما به لحاظ قومیتی وجود ندارد و این خصیصه و محوریت باید منشا یک تحول بنیادین در استان گردد، چون با آمدن شما بعنوان یک فرد با اصالت و با ریشه نور امیدی بر دلها درخشیدن گرفت و آرامش در استان حاکم شد.
 انتظار می‌رود کارهایی که در این چند سال در جهت توسعه استان اتفاق نیفتاد را جبران کنید، لذا مشاورانتان باید از یک جامعه شناسی خوب و از ایده پردازان قهار و از صلابت و اقتدار بالایی برخوردار بوده تا با مشاوره های ناب به استان خدمت کرده و خوزستان را با تمامی پتانسیلش به کشور معرفی کنند. 
لذا امروز مکلفیم همانگونه که کم کاریها را نقد می کنیم،به شما هم کمک کنیم و از نمایندگان محترم مجلس و رسانه های بومی و روحانیون معظم و ائمه جمعه و مدیران دلسوزانه می‌خواهیم  در پیشبرد کارها کمک حالتان باشند. تا پروژه های محرک توسعه استان را هر چه بیشتر گسترش دهید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار