اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۵۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان مطرح کرد؛
در این بازرسی‌ها که توسط بازرسان و کارشناسان واحد آرد و نان این اداره کل این استان انجام می‌گیرد با واحدهایی که متخلف هستند و نان‌های بی‌کیفیت به مردم عرضه می‌کنند برخورد می‌شود.
شوشان ـ امید جهان نژادیان با اشاره به اجرای طرح نظارت بر نانوایی های سطح شهرستان اهواز با محوریت سازمان جهاد کشاورزی افزود: در این بازرسی‌ها که توسط بازرسان و کارشناسان واحد آرد و نان این اداره کل و دیگر گروه های مجاز بازرسی این استان انجام می‌گیرد با واحدهایی که متخلف هستند و نان‌های بی‌کیفیت به مردم عرضه می‌کنند برخورد می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با بیان این که بازرسی از نانوایان به صورت سر زده و در ۲ نوبت صبح و عصر انجام می شود گفت: در این طرح وضعیت بهداشت، وزن چانه، قیمت و کیفیت نان، نوع آرد مصرفی توسط تیم نظارتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به این که بیشترین یارانه دولت به آرد و نان اختصاص یافته است، اهمیت بازرسی از این حوزه  دو چندان می شود و متولیان نظارت باید نهایت دقت خود را در این امر مهم به خرج دهند.

جهان نژادیان در پایان تصریح کرد: خوزستان علاوه بر این که رتبه یک دهه اخیر در خرید تضمینی گندم را به خود اختصاص داده است، دروازه اصلی ورود کالاهای اساسی می باشد، از این جهت نقش این استان در تامین نان سایر نقاط کشور بسیار مهم و حیاتی می باشد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
فرخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
comment
0
0
comment والله اگر اينجوري بود وزن نون بعضي نانوايها را كنتل مي كرد . پوست سير پيش اين نونها خيم تره ؟ كجا كنترا و نظارت و مي روي نانوايي با كارتت بيشتر از نون خريداري شده ات كارت مي كشه پول بهت برمي گردونه . بقول يك مشتري چه نونوايي خوبي نون مي خري پول هم بهت مي ده . چرا چون آرد را‌ازاد مي فروشند به اسم نون كارت مي كشنن . جلوي اين ها را چطور مي گيرند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار