شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
شوشان ـ عبدالرحمن نیک سرشت :

روسیه طرح آتش بس جنگ غزه را به شورای امنیت برده ولی آمریکا و دیگر اعضای غربی، آن را وتو کردند و این تصمیم نشانگر آن است که دولت های غربی حامی اسرائیل اراده و عزمی راسخ مبنی بر صدور مجوز نسل کشی و قتل و عام بیرحمانه مردم مظلوم فلسطین را بوسیله ی رژیم اشغالگر قدس در دستور کار خود قرار داده اند.

پس حالا، می بینیم، بر اساس همین رویکرد نامیمون و در گیر و دار جنگ، در حالیکه غیرنظامیان شهر غزه در بیمارستان شفا در نهایت شقاوت زیر بمب های اهدایی آمریکا به شهادت می رسند. کماکان رئیس جمهور ایالت متحده  علاوه بر کمک های نظامی، تسلیحاتی، تدارکاتی و مالی بی محابا وارد تل آویو شده و مغرورانه می گوید؛ من در این شرایط بحرانی به اسرائیل سفر کردم تا به جهانیان بگوئیم در کنار اسرائیل هستیم و  این بمباران ها در غزه سزای تهاجم حماس بود که به اسرائیل حمله کرد و عبرتی باشد تا دیگر متخاصمان جرات تعرض نظامی به اسرائیل نکنند. یعنی؛ در یک کلام او ضمن تطهیر جنایات جنگی جلاد تل آویو، حق به جانب در حمایت از آن موجود شریر، برای امت اسلامی شاخ و شانه می کشد. بدین منظور که آمریکا از طفل نامشروع خود در مقابل ملت های اسلامی حمایت می کند و اگر گروهی یا دولتی مثل حماس بخواهد به اسرائیل هجمه کند به همین روش بمباران می شود .
بدون تردید جو بایدن با این حرکت ناپخته و خام خود می خواهد ثابت کند که نیرومند تر از آن است که در مقابل جبهه ی مقاومت زانو بزند. بلکه هرکس که سر بجبناند، بدین ترتیب مثل غزه در آتش خواهد سوخت.
براستی، جو بایدن چرا این همه بی احتیاطی می کند. !؟و چرا این قدر حمایت از جلاد برایش مهم است تا لابی اسرائیل در آمریکا را به وقت انتخابات ریاست جمهوری کنار خود داشته باشد و چقدر باید این شخص هالو،  ناقص عقل‌وقیح باشد که در هنگامه ی آتش و مرگ، زشت برای اربابان صهیونیستی خود دست به خوش رقصی زند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار