اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
شوشان ـ عبدالرحمن نیک سرشت :

با این که یهودیان، برعلیه "پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله " و مسلمین از صدر اسلام گرفته تا کنون، فتنه ها نموده و جنگ ها را به راه انداختند. اما، مسلمانان در سراسر جهان، جفاکاری های آنها را فراموش کرده و بخشیدند و هرگز به آزار و اذیت یهودیان نپرداختند. ولی برعکس، به روایت تاریخ دیگر امت ها و ملت ها برخلاف مسلمین آنها را بدلیل بدرفتاری های اجتماعی و بداخلاقی های مربوط به همزیستی شان به هیچوجه تحمل نکرده بلکه بشدت یهودیان را سرکوب می کردند که در نتیجه کسری جمعیتی امت یهود ناشی از این رویکردهاست.
البته، هر ناظر بیطرفی می تواند با یک تورق ساده از متون مذهبی -تمدنی به این نکته مهم پی ببرد. بویژه در قرآن کریم که از ستمکاری های توام با جهالت این امت به تکرار در آیاتی چند پرده برداری و بوضوح متذکر می گردد به گونه ای که خداوند تبارک و تعالی بر پیامبر اسلام(ص) و مومنین هر نوع معامله، عقد قرارداد و دوستی با یهودیان را منع می کند. بطور کلی جریان نفوذ در قرآن با شیطان آغاز و با فرعون، منافقین و یهود ختم می شود.
الغرض، اکنون که رژیم اشغالگر قدس در نهایت قساوت، در نوار غزه دست به ضعیف کشی زده و بیرحمانه مردم محاصره شده ی آن شهر را با بمب های مهیب فسفری اهدایی آمریکا، از زمین، هوا و دریا مظلومانه به خاک، خون و آتش می کشاند این خود بدون تردید دلیلی  می شود تا بار دیگر موج یهودستیزی در جهان شیوع بیابد و کم کم کشورهای جهان قانع شوند که دین تحریف شده یهود دیگر یک آئین الهی صلح طلب، صفاجو نیست . زیرا، پیروانش به خاطر سوداگری، تکاثر مبنی بر تفاخر، کسب قدرت و برتری جویی حاضرند ابنای بشر را نابود کنند .
پس بنابراین، از این تاریخ به بعد حتی وقوع هزاران رخداد هوکاستی دیگر نمی توانند بهانه ای برای توجیه ی مظلومیت یهودیان گردد به خاطر این که هیچ عقل سیلمی بر جنایت پرنده در قفس مهر تائید نمی زند تا برسد به قتل ده ها هزار نفر انسان بیگناه در کمتر از بیست روز که اغلب آنها کودک و افراد سالمند بودند.
به هرحال، امروز این خطر جدی و ناامنی ذهنی را یهودیان آمریکا بخوبی درک کرده اند که این گونه مضطرب در مقابل کنگره دست به تظاهرات می زنند و پشت پیراهن های خود می نویسند. "آتش بس در غزه" و متعاقب آن همه ی جهانیان در خبرها دیدند که چگونه مردم داغستانِ روسیه پس از شنیدنِ فرود یک هواپیما از مقصد تل‌آویو به داغستان به فرودگاه و هتل های شهر برای پیدا کردن یهودیان هجوم بردند و در به در به دنبال اسراییلی هایی می گشتند که از تل آویو آمده بودند

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار