شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۸۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸
شوشان: رييس شوراي شهر اهواز وجود هرگونه مصوبه‌اي مبني بر اعطاي وام 50 ميليوني خريد خودرو به اعضاي شورا را كاملا تكذيب كرد.
 رامي علاسوندمقدم در دهمين جلسه شوراي شهر اهواز در اين باره اظهار كرد: هيچ‌گونه مصوبه‌اي در خصوص وام 50 ميليوني براي اعضاي شوراي شهر جهت خريد خودرو نداشتيم؛ اگر سند و مدركي مبني بر وجود اين چنين مصوبه‌اي هست، ارايه شود. وي ادامه داد: اعضاي شوراي شهر اهواز در اين خصوص بسيار مورد اهانت قرار گرفتند. واقعا براي افرادي كه بدون هيچ مدركي شايعه‌سازي مي‌كنند، متاسفم. رييس شوراي شهر اهواز گفت: ممكن است اين‌گونه حرف‌ها و حديث‌ها از يك سايت غيرمعتبر منتشر شود اما دليل ندارد كه بدون تحقيق اين موضوع گسترش داده شود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
comment
0
1
comment چند وقت قبل خانم سخنگوی شورای شما در مصاحبه خبری اش راجع به وام خودرو صحبت کرد و از وام خودرو دفاع کرد .
متاسف باش .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
comment
0
1
comment یعنی رسانه ها دروغ می کن خجالت داره
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
comment
0
0
comment شما قصد تصویبش را داشتید و در این مورد بحث کردید. آزاده گرانقدر و یادگار دوران دفاع مقدس حاج علی ناصری مخالف موضوع بود. بعد هم رسانه های هوشیار وارد عمل شدند و هشدار دادند و نقد کردند و فرماندار هم به پشت گرمی افکار عمومی رشته هایتان را پنبه کرد و مصوبه را هوا کرد. اگر بحث موضوعیت نداشت پس سعادت نیا و باورساد و ابریشم کار چرا در دفاع از ان مصاحبه کردند و به توجیه پرداختند. آقا جان برو صحبت های همکارانت را در سایت ها مرور کن حساب کار دستت می آید. حرف ها از شورای خودتان دارد بیرون می آید. حالا که قایه بر شما تنگ امده چرا صورت مساله را پاک می کنید؟ بجای این تکذیب ها صادقانه از شهروندان بخاطر ایم تصمیم نابجا عذرخواهی کنید. شما چه ناظرانی هستید که در مدتی که امده اید و عهده دار امور شده اید به قول آقای زنگنه بجای احداث 2 زمین ورزشی محله ای با اعتبار حدود 200 میلیون تومان اجازه می دهید بروند 200 متر منزل سازمانی را تعمیر کنند؟ اگر موضوع را نمی دانستید که جناب زنگنه موضوع را رسانه ای کرد پس شما که ادعای سلامت داری و انشاالله اینگونه هم باشد چرا مساله را توجیه می کنید و واقعیت را نمی پذیرید. ما در اهواز دیگر جای رفتن به جاده انحرافی را نداریم. این را بدانید که شان افراد شورا شان خدمتگزاری و خدمتکاری شهر و شهروندان است نه شان ریاست طلبی و خرج های آنچنانی. کشور در حالت اقتصاد دفاعی و اقتصاد مقاومتی است. این ریخت و پاش ها و رویه های متجملانه خلاف زندگی 8 گرو 9 مردم و رهنمودهای بزرگان کشور است. اشتباه های خود را با توجیه های غلط عمیق تر نکنید. چاره کار عذرخواهی از موکلان است... انشاالله همگی مان عاقبت به خیر شویم
comment
خوزستاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
comment
0
1
comment شورايي که رييس آن از اين همه وقايع اطلاعي نداره،آخر وعاقبتش معلومه.اگر هم اطلاع داره وسعي ميکنه انکار کنه،باز بدتر.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار