اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
شوشان ـ غلامرضا نورآبادی :

در خبرها آمده که مجلس برای باز گرداندن  یک درصد ارزش افزوده  برای حفظ و نگهداری زیر ساخت های شهرک مخالفت کرد.
باید گفت قبل از انقلاب ایجاد شهرک‌های صنعتی در دستور کار قرار گرفت و دولت وقت طبق مستدات موجود انصافا حمایت هایی مانند خدمات رایگان !!تعمیرات برق ،رنگ آميزي ،جوشکاری ،ریخته گری و تراشکاری به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ارائه می نمود. بعد از انقلاب بتدریج کلیه خدمات فوق جمع آوری و سپس مجلس به اصطلاح انقلابی حکم کرد که تامین خدمات آب و برق و تلفن و گاز را تا درب شهرک میدهد و باید مابقی وجه آنرا از صنعتگر بگیرید .دوباره مصوب کردند که شرکت خدماتی تاسیس شود و هزینه نگهداری و نظافت و دفع پسماند و حراست و....کل شهرک را هم از صنعتگر بگیرید.آسفالت و شبکه تاسیسات هم خراب شد پولش را از صنعتگر بگیرید که می‌گیرند و اگر هر پول زوری را هم  بموقع ندادند طبق نرخ تورم حدود ۴۰ درصد جریمه اضافه کنید و بگیرید.
از آنجا که در بحث مالیات بر ارزش افزوده درصدی از آن برای خدمات شهری در نظر گرفته شده ،این مالیات را از صنعتگر بزور می‌گیرند و سهم شهرداری را میدهند که مجلس انقلابی باز هم مجوز داده هیچ بخشی از  آنرا در شهرک ها هزینه نکنند.
سوال:چرا باید صنعتگران انتخابات بگذارند و پول بدهند و هیئت مدیره بدون حقوق از خودشان انتخاب کنند که بزور از خودشان پول بگیرد و وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی به نمایندگی از دولت را انجام بدهند؟
با پوزش از صنعتگران محترم ،این اوج حماقت است که ما با دست خودمان ،خودمان را دار بزنیم.
راه حل :اعلام استعفا دسته جمعی و انحلال شرکت های خدماتی و سپردن امور به خود شرکت شهرک‌های صنعتی است. تا تغییر اساسنامه شرکت های خدماتی و اختصاص بودجه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار