شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
کشت و صنعت امام خمینی شهرستان شوشتر مواد اولیه شرکت‌های خوراک دام، شرکت الکل‌سازی رازی و ام.دی.اف را تامین می‌کند و از این محل نیز درآمدهایی دارد که همه این میزان درآمدها به 180 میلیارد تومان می‌رسد.
مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی از پیش‌بینی درآمد 180 میلیارد تومانی کشت و صنعت امام خمینی شهرستان شوشتر خبر داد.

ناصر مجدی اظهار کرد: در سال‌جاری بیش از 150 هزار تن نیز نیشکر قرار است از دیگر کشت و صنعت‌های خوزستان خریداری شود که اگر این میزان نیشکر به حجم نیشکر ورودی به کشت و صنعت نیشکر امام خمینی شوشتر اضافه شود تا یک میلیون تن نیشکر در کشت و صنعت امام خمینی شهرستان شوشتر به شکر تبدیل شود.

وی تاکید کرد: از این میزان نیشکر بیش از 100 هزار تن شکر تولید می‌شود که این میزان شکر بیش از 150 میلیارد تومان ارزش مالی دارد و از محل فروش 350 هزار تن باگاس و 20 هزار تن ملاس و... بیش از 180 میلیارد تومان عاید کشت و صنعت امام خمینی می‌شود.

وی عنوان کرد: کشت و صنعت امام خمینی شهرستان شوشتر مواد اولیه شرکت‌های خوراک دام، شرکت الکل‌سازی رازی و ام.دی.اف را تامین می‌کند و از این محل نیز درآمدهایی دارد که همه این میزان درآمدها به 180 میلیارد تومان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم از همه توانمندی این شرکت برای درآمدزایی استفاده کنیم، گفت: امسال بیش از 90 درصد ظرفیت اسمی شرکت کشت و صنعت امام خمینی شهرستان شوشتر کشت شده است و برداشت محصول نیز بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

مجدی با اشاره به اینکه کشت نیشکر امسال نیز انجام شده است، افزود: از 400 هکتار کشت شده نیشکر کشت و صنعت امام خمینی قلمه‌هایی تولید شده است و کار کشت محصول در زمینه آماده کشت آغاز شده و برای سال‌های آینده اراضی آماده می‌شوند.

وی تاکید کرد: در روزهای گذشته برداشت محصول در شهرستان شوشتر آغاز شده است و این چهاردهمین برداشت محصول این شرکت است که انجام می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار