اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
شوشان ـ خالد لویمی :

این روزها که بعنوان نامزد انتخابات مجلس با اقشار مختلف دیدار دارم با یک سؤال اساسى و مشترك مواجه مى شوم؛ اينكه چه خبرتونه؟!! به هر کسی که رأى داديم، وضع و احوالمان همان ماند كه بود و شايد بدتر هم شد !! به شما اعتماد مى كنيم و مى فرستيم وكيلمان براى رفع فلاكت هايمان شويد مى رويد كه مى رويد و اين اوضاع، بعلاوه مى شود!!
براستى ما را چه می شود که نمی توانیم پای حرفمان بایستیم و شعارهای قشنگ ایام انتخاباتی را عملی کنیم ؟!

مشاهداتم مرا امیدوار کرده است از این بابت که سطح شناخت و تحلیل مردم بسیار ارتقاء يافته است بنحوى كه فاصله سطح تحليلى نخبگان و باقی سطوح، کاهش یافته است و دیگر براحتی سر مردم کلاه نمی رود!!
تجارب متعدد در طول این سالیان، مردم را حواس جمع تر کرده است و صحت سنجی و دروغ سنجی عمومی، دقیق تر شده است. لذا آقا و خانم محترمی که مثل بنده می خواهید از این مردم وکالت برای رفع فلاکت‌ و سختی ها و فراهم آوری امید و بهبود وضع موجود را بگیرید خواهشاً اگر این کاره نیستید و بدنبال مصالح شخصی و گروهی آمده اید احساس تکلیفتان را برای جای دیگر بگذارید چرا که این مردمان به اندازه ی کافی رنج و سختی دارند و آمد و رفت منفعتی، هم وضع موجود را مستمر نگه می دارد و هم اعتماد مردم به دلسوزان و مصلحان را دشوار می کند. برای تغییر وضع موجود می بایست در ابتدا خودمان عوض شویم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار