اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
شوشان ـ عبدالرحمن نیک سرشت :
 
برای استاندار محترم خوزستان نوشتم، نباید تعجب نمود بالاخص وقتی که در قائله ی زن، زندگی آزادی، موساد و سیا توانستند حوزه ی نفوذ خود را در کشور بواسطه ی یارگیری از قشرهای مختلف جامعه گسترش دهند. زیرا، به شکلی کارکرد تاریخی سیاست از باستان تا کنون موجب خیانت پیشگی بعضی از اقشار اجتماعی را فراهم ساخته است و همه عرصه هارا مستعد به خیانت می نماید.
بخصوص طبقاتی که قربانی سیاست های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستند. اقشاری چون اراذل و اوباش که برای جنایت و خیانت توسط زورمندان جاه طلب و غیره استخدام می شوند و یا جماعتی مثل سلبریتی های هزار چهره که متولیان فرهنگی برای سرگرم کردن مردم، به آنها ثروت و شهرت بخشیدند و امروز به جهت جذب فلوور و کسب اعتبار جهانی با تمام ارزش های انسانی و ایمانی مخالفت و حمله ور می شوند.
آری، بدتر از همه، بعضی از اقشار ضعیف جامعه که برای رسیدن به اهداف زندگی مجبورند به خود و جامعه خیانت کنند و آلت دست جریانات سیاسی خطرناکی بشوند که ارمغان شان به قدرت رساندن کارگزاران ناکارآمد خیانت پیشه است و متاسفانه نهادهای ناظر و ضابط هم بی خیال و بی توجه به عواقب کار از کنار این تهدید مخاطره انگیز عبور می کنند و بعد با تعجب می گویند چطور و چگونه شده که موساد و سیا موفق به جذب اقشار خیانت پیشه شدند و این در حالی است که خودمان دانسته یا نادانسته صفر تا صد مقدمات و موخرات خیانت پیشگی های اجتماعی را رقم زده ایم.

الغرض، یکی از این معضلات، مهندسی انتخابات از طریق ایجاد یک فضای رانتیری در روند رقابت هاست که شوربختانه بعضی از بازیگران متخلف درون حاکمیت، تا آنجایی که بتوانند افراد و جریانات سیاسی حامی خود را از طریق کمک های مالی، اعطای نفوذ دولتی در جهت جلب نظر الیت های سیاسی، بزرگان اقوام و یا بواسطه ی اهدای بسته های معیشتی ارزاق و خرید مستقیم رای ساپورت می نمایند.

بدون تردید عرفی سازی خیانت، به مانند سایر عرفی سازی های دیگر مثل اباحه گری، رشوه خواری،اختلاس و بی حجابی که اکنون در جامعه تبدیل به رسمی مرسوم شده اند بسی  ویرانگرتر از آن چیزی  است که در تصور ما می گنجد.
آری به این دلیل مبرهن که خیانت تمام پیش نیازهای برقراری امنیت نرم افرازی را ویران می سازد و بواسطه ی استمرار تاریخی سیاست های منحط و کلنگی عهد قجری توامان از خیانت شرم زدایی می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار