شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۳۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴
ایجاد سوءتفاهم و اختلاف در ماجرای معرفی مدیرعامل جدید مناطق آزاد اروند و تلاش برای رویاروی نشان دادن این اقدام با استاندار جدید! از جمله موضوعاتی است که در روزهای گذشته توسط برخی افراد شاهد آن بوده ایم.
میلاد رضایی: طی روزهای اخیر و پس از انتصاب عبدالحسن مقتدایی به عنوان استاندار خوزستان، برخی افراد که همواره حیات اجتماعی و سیاسی خود را در ایجاد تنش و بحران سازی و ایجاد یا تشدید اختلافات میان نخبگان و سیاسیون استان جستجو می کنند سعی کرده اند با یادآوری و بزرگنمایی برخی اختلافات گذشته –که خود در ایجاد آن بی تاثیر نبودند- باز هم فضای سوء تفاهم واختلاف را در سطح استان دامن بزنند.
ایجاد سوءتفاهم و اختلاف در ماجرای معرفی مدیرعامل جدید مناطق آزاد اروند و تلاش برای رویاروی نشان دادن این اقدام با استاندار جدید! از جمله موضوعاتی است که در روزهای گذشته توسط برخی افراد شاهد آن بوده ایم.
آقای مقتدایی تجربه نمایندگی مجلس، استانداری خوزستان و هرمزگان را در پرونده سیاسی خود دارد و بی شک بخوبی می تواند فضای سیاسی و اجتماعی استان را مدیریت کند اما یادآوری این نکته که برخی ها تلاش شان بر این محور استوار خواهد بود که میان ایشان و دیگر بزرگان و نخبگان سیاسی و اجتماعی استان تنش و اختلاف ایجاد نمایند و سپس خود در نقش مدافع و میانجی و... ظاهر شوند تا در این میان جایگاهی برای خود در معادلات استان فراهم نمایند. این در واقع، یک بازی نخ نما شده است که دیگر تاثیری بر مدیریت استان نخواهد گذاشت.
استان ما امروز به همدلی و هم افزایی نیاز دارد همان چیزی که استاندار مقتدایی نیز پیشتر بر آن تاکید کرده بود. از تجارب و توانمندی ها و ایده های همه صاحب نظران ونخبگان استان می بایست به نحو مطلوب استفاده شود بویژه کسانی که در این سالها هزینه های بسیاری دادند تا بازهم شاهد عقلانیت و تدبیر در عرصه مدیریت کشور باشیم.
خوزستان دیگر تاب و تحمل اختلاف افکنی و تنش آفرینی و... را ندارد. امروز همه باید دست به دست هم بدهند و برای توسعه استان گام های بلندی بردارند. بخش مهمی از مدیریت این فضا برعهده استاندار و مدیریت ارشد استان است و آنان بیشترین سهم را در همگرایی و هم افزایی در سطح استان دارند و هرچقدر در این زمینه موفق تر باشند کارنامه آنان درخشان ترخواهد بود.
از همین روست که به نظر می رسد استاندار جدید بهای چندانی به کسانی که چندان سابقه روشن سیاسی ندارند و در عرصه انتخابات یازدهم نیز شاهد تحرکی از سوی آنها نبوده ایم نخواهد داد. آنها به دنبال خدشه به مدیریت فضای سیاسی و اجتماعی استان هستند تا دعوا و مرافه ای باشد و آن ها بتوانند نقش مدافعان استاندار را بازی کنند!
امیدواریم در دوره جدید مدیریت استان، شاهد اصلاح فرهنگ سیاسی در سطح استان باشیم و همه افراد و گروه ها به تناسب وزن سیاسی و اجتماعی خود تلاش کنند برای بهبود وضع استان گام بردارند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
comment
comment
حسین موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
comment
0
2
comment من هم با شما موافقم امروزه تفرقه افکنی مانند سمی است که در شریان های حیاتی خوزستان عزیز وارد کنی وقطعا یک خوزستانی اصیل حاضر به این کار نیست وافرادب که این مسیر را دنبال می کنند جز خسران سودی عایدشان نخواهد شد
آقای مقتدایی بهوش باش وگرفتار این توطئه نشو
comment
حمید صفوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
comment
0
0
comment (استان ما امروز به همدلی و هم افزایی نیاز دارد همان چیزی که استاندار مقتدایی نیز پیشتر بر آن تاکید کرده بود. از تجارب و توانمندی ها و ایده های همه صاحب نظران ونخبگان استان می بایست به نحو مطلوب استفاده شود بویژه کسانی که در این سالها هزینه های بسیاری دادند تا بازهم شاهد عقلانیت و تدبیر در عرصه مدیریت کشور باشیم.) اقای مقتدایی مواظب افرادی باش که تز تفرقه بینداز وحکومت کن را دنبال میکنند برای جبران عقب افتادگی های استان باید از همه ظرفیت استان ونیروهای آن استفاده کرد خیلی عقبیم تحت تاثیر افراد با منافع مادی قرار نگیر
comment
عباس رستگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
comment
0
0
comment لپ مطلب آقای رضایی این |پاراگراف می باشد( طی روزهای اخیر و پس از انتصاب عبدالحسن مقتدایی به عنوان استاندار خوزستان، برخی افراد که همواره حیات اجتماعی و سیاسی خود را در ایجاد تنش و بحران سازی و ایجاد یا تشدید اختلافات میان نخبگان و سیاسیون استان جستجو می کنند سعی کرده اند با یادآوری و بزرگنمایی برخی اختلافات گذشته –که خود در ایجاد آن بی تاثیر نبودند- باز هم فضای سوء تفاهم واختلاف را در سطح استان دامن بزنند.) آقای مقتدایی عزیز ما خدمات گذشته شما را فراموش نمی کنیم ولی خوزستان عزیز تر ازهمه چیز است پس تمنا داریم نگذار آنئایی که با نشست های محفلی دنبال منافع مادی واقتصادی خود هستند به بهانه محکوم کردن دیگران وبا دفاع از شما اوضاع استان را آشفته کنند چرا که در ابتدای حضور شما ایجاد مرز بندی ها مانع تلاش شما برای توسعه استان خواهد شد
پس تورا به خدا برای نجات استان اسیر فتنه تفرقه افکنان نشو خوزستان را دریاب
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
comment
0
0
comment آقای مقتدایی.هر اختلافی با نیروهای نخبه و فعال سیاسی و اجتماعی فقط مدیریت شما را زیرسوال می برد. مراقب باشید در دام برخی افراد در لباس دوست نیفتید. بعضی می خواهند شما ابزار آنها برای دعواهایشان بشوید. مراقب این بادنجانهای دورقاب چین باشید.بسیار مطلب بجایی بود.
comment
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
comment
0
0
comment باسلام وضمن تشکرازهمه عزیزانی که بادلسوزی وازسرخیرخواهی مطالبی راعنوان کردند باید یادآورشد که جناب دکترمقتدایی یکی ازکارآمدترینهای عرصه سیاست میباشد وقطعا هرحرکتی که انجام میدهند رضایت خداوند وسربلندی استان عزیزمان را مدنظردارند پس بیاییم وماهم باتمام تلاشمان حامی ویاوراین عزیزباشیم وخودمان نیزتحت تاثیر القائات آدمهای مقرض قرارنگیریم انشاالله
comment
reza ahmadi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
comment
0
0
comment امان از متملقین بی هویت
مقتدایی جان فریب دوستان دشمن نما نخور
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار