شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
وی با تجليل از خدمات چند ساله دكتر حجازی بر آمادگی صدا و سيما در كمك به دكتر مقتدايی استاندار جديد در توسعه استان تاكيد كرد.
شوشان/ حسین عبدالعزیزی: مدير كل صدا و سيمای مركز خوزستان گفت: استان خوزستان با وجود ظرفيت‌ها و پتانسيل‌های عظيم انسانی و خدادادی با محوريت علمای بزرگ استان و از جمله آيت‌الله موسوی جزايری آينده درخشان و اميدواره كننده در پيش رو دارد.
در مراسم تجليل از دكتر سيد جعفر حجازی در صدا و سيمای مركز خوزستان با حضور آيت‌الله سيد محمد علی موسوی‌جزايری، نماينده ولی فقيه در استان برگزار شد.
در اين مراسم آيت‌الله موسوی جزايری از زحمات بی‌شائبه دكتر حجازی در دوران تصدی استانداری خوزستان تجليل و تقدير كرد و گفت: بنابر فرمايش حضرت رسول اكرم(ص) اگر می‌خواهيد خدا را شاكر باشيد اول بايد خادمان خود را بشناسيد و از آنان تشكر كنيد زيرا كه تجليل از خدمتگران يك تكليف است.
نماينده ولی فقيه در استان ادامه داد: من از خانواده صدا و سيما تشكر می‌كنم كه در مناسبت‌های مختلف دينی از جمله ماه مبارك رمضان، محرم و صفر و دهه ولايت برنامه‌های مناسبی را پوشش داده و پخش می‌كند.
دكتر سيد جعفر حجازی، استاندار پيشين خوزستان نيز در ادامه اين مراسم عنوان كرد: استان خوزستان در مسير حركت و توسعه قرار گرفته است و بايد با نگاهی به آينده و با اميد و استفاده از فرصت‌ها مشكلات را حل كنيم.
دكتر حجازی با بيان اينكه حضور آيت‌الله موسوی جزايری مايه ثبات، وحدت و موفقيت در استان است، افزود: همه خوزستانی‌ها بايد برای اعتلای خوزستان از هيچ كوششی دريغ نكنند.
مسلم رحيمی، مدير كل صدا و سيمای مركز خوزستان نيز در اين مراسم تصريح كرد: خوزستان با وجود ظرفيت‌های عظيم انسانی و خدادادی با محوريت علمای بزرگ استان و از جمله آيت‌الله موسوی جزايری آينده درخشان و اميدوار كننده در پيش رو دارد.
وی با تجليل از خدمات چند ساله دكتر حجازی بر آمادگی صدا و سيما در كمك به دكتر مقتدايی استاندار جديد در توسعه استان تاكيد كرد.
در اين مراسم به پاس خدمات دكتر حجازی در دوران تصدی استانداری خوزستان با اهدای لوح از وی تقدير شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار