شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
شوشان ـ محمدرضا چمن نژادیان :

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ
باسلام و دعای خیر
احتراماً بخاطر مشارکت آگاهانه ی معنادار و حساب شده ی ملت در سرنوست با خشوع و خضوع کامل سر تعظیم به آستانه ی ربوبی فرود می آوریم.
زیرا پس از ۴۵ سال این نوع مشارکت با نوسان معنادار عینیت یافتن تعیین کنندگی  اراده ی ملت به عنوان تنها منجی ملی همه ی ایرانیان و غرور آفرین گردید. مشارکت اثربخش معنادار ملت در دو مرحله ی انتخابات ریاست جمهوری اسلامی باعث شد. به فاصله یک هفته نقش بی بدیل و بلامنازع بودن مشارکت ملت در ۱۵ تیر کارساز شود. ملت بدون توجه به مثلث جناحین و حاکمیت شعورمندانه اراده‌ی خود را مستقلانه، هنرمندانه و زیبا بطرفیت حقوق شهروندی خود، منافع و امنیت ملی به رخ مثلث جناحی و حکمرانی ذینفع داخلی و خارجی ها با خارج نشینان کشاند.
این نوع عدم حضور و مشارکت آگاهانه ی ارادی در انتخابات جای تامل و تشکر دارد. پیروزی شعف برانگیز جناب دکتر پزشکیان ابتداء به محضر ملت شریف ایران و سپس به کلیه ی شهروندان مکرم شرق،غرب، شمال و جنوب استان پهناور خوزستان تبریک و تهنیت گفته می شود.
حضور هوشمندانه و ایجاد شور با شعور انتخاباتی در دو مرحله برای پیروزی کاندیدای اصلح و جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی موجبات مشارکت ۵۰ درصدی را فراهم نمود. در عین حال پاسخی مدبرانه برای تحقق مطالبات عمومی و اثبات میزان بودن رای ملت بوده است. در ضمن پایانی بر نگرش تزئینی بودن رای ملت می باشد. رای اکثریت ملت به تفکر اعتدالی و اصلاحی علاوه بر تحقق مطالبات بر زمین مانده برای تغییر ریل تندروی‌ های بداخلاقانه افراط تفریطی ، ناکارآمدیهای فلج کننده ناشایسته سالارانه، حذف امتحان داده های لابیگر مفسد سیاسی،افشای رانتخواران زالو صفت کاسبان تحریم، تنگ‌ نظری‌های خودی غیر خودی، حسادتهای جناحی،خسارت زدن‌ها به ملک و ملت می باشد. که باید تدابیری علمی، عقلانی و طرحی نو با رویکرد نگرش منطقی اعتدالی و اصلاحی در حکمرانی اندیشه و در اسرع وقت عملیاتی نمود.
بدینوسیله مراتب سپاسِ بیکران به محضر اقشارمحترم جامعه اعم از اصناف ، احزاب ، اقوام ، بانوان، جوانان، طوایف ، ایلات ، عشایر ، روستائیان ، کشاورزان ، کارگران،صنعتگران ، کارمندان ، دانشگاهیان ،فرهنگیان ، کارکنان شرکت‌های نفت و گاز ، بازنشستگان ، دست‌اندرکاران اجرایی، نظارتی و امنیتی ، کارآفرینان، بازاریان، نیروی‌های محترم نظامی، انتظامی و سایر نهادهای معین در برگزاری انتخابات استان خوزستان تقدیم  می‌داریم.
از تمامی شهروندان آزاداندیش، خواهران و برادران اندیشمندی که در حماسه ی ۱۵ تیر به عنوان  رئیس، دبیر کمیته ها و اعضاء ستادهای عدالت طلبان حزب اعتدال و توسعه در سراسر استان ودر شهرستانها و بخشی های دهدز ایذه، باغملک، رامهرمز، سلطان آباد، هفتکل، مسجدسلیمان، لالی و اندیکا تا خرمشهر، چوئبده، شادگان، ماهشهر، آبادان، هندیجان و از دزفول، اندیمشک،  شوش، کرخه، شوشتر،گتوند، دشت آزادگان، هویزه و حمیدیه  تا اهواز ،رامشیر، امیدیه، میانکوه، آغاجاری، جایزان، جولکی، بهبهان و... که در مرحله ی دوم به صحنه ی مشارکت آمدند وکار نیمه تمام را بطرفیت جناب دکتر پزشکیان کاندیدای محترم  اعتدالی و اصلاحی با افتخار آفرینی  تمام کردند، و مشارکت معنادار و اثربخش را به رخ کشاندند، کمال تقریر و تشکر بعمل آورده می شود.
فلذا همگان به احترام شور و شعور جانانه ی تمام اهالی ارجمند و اقوام مکرم در جای‌ جای خوزستان کریم اما مظلوم و محروم باید تمام قد بایستند.
اینجانب در این راستا به شکرانه ی حضور ملت و خوزستانی های عزیز در بارگاه الهی شکر گزاری می کنم.
و به نیابت از بزرگان تشکلات حزبی، دبیرکل محترم حزب اعتدال و توسعه کشور و به عنوان ریاست ستاد عدالت طلبان حزب اعتدال و توسعه خوزستان با خضوع و خشوع مراتب  تقدیر و تشکر خود را به محضر فعالین ستادی و اهالی بزرگوار خوزستان تقدیم می دارم.
از اینکه با تاسی از ریاست منتخب محترم جمهور اسلامی حرمت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین ع در راس تمام مراسمات پیروزی انتخاباتی تفکر اعتدالی و اصلاحی قرار گرفت،جای تشکر مضاعف دارد.  
زیرا این رفتار مدنی و مذهبی نشان ازعمق ایمان به باورهای دینی، محبت عملی به اهلبیت ع و درک مدنی هنجارهای هویتی دارد.با این وجود در اهواز مرکز استان خوزستان طی مراسم ساده ای تنها در حد تشکر و سخنرانی برخی مسئولین ستادی بدون کوچکترین نشان از جشن تبلیغی و صوتی با هماهنگی کلیه ی دست اندرکاران ستادهای مردمی، حزبی و  محوریت ستاد مرکزی جناب دکتر پرشکیان در استان روز شنبه ۱۶ تیر در سالن امام رضا ع شهرک نفت با حضور  همه ی فعالین و زحمتکشان ستادهای انتخاباتی، شخصیت های سیاسی و نمایندگان صندوقهای رای برگزاری گردید.
امیدواریم در استمرار فعالیت‌های سیاسی، کنشگری مدنی در قالب تشکلی جدی و فعالیت حزبی بتوانیم برای مطالبگری استانی، نظارت مدنی با صیانت از آرای ملت در دستگاه‌های اجرایی و استیفای حقوق شهروندان در کنار هم بایستیم و قرار بگیریم.
ارادتمند:
محمدرضا چمن نژادیان- رئیس ستاد عدالت طلبان حزب اعتدال و توسعه خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار