شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
سپاسنامه مشارکت و تبریکنامه مدنی
باعرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین ع، دیروز رقابت امروز رفاقت و همدلی
شوشان ـ محمدرضا چمن نژادیان -رئیس ستاد عدالت طلبان حزب اعتدال وتوسعه-معاون سیاسی ستادامید خوزستان

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ
باسلام ودعای خیر
احتراماً بخاطر مشارکت آگاهانه ی معنادار و حساب شده ی ملت در سرنوست با خشوع و خضوع کامل سر تعظیم به آستانه ی ربوبی فرود می آوریم.
زیرا پس از۴۵ سال این نوع مشارکت با نوسان معنادار عینیت یافتن تعیین کنندگی اراده ی ملت به عنوان تنها منجی ملی همه ی ایرانیان و غرور آفرین گردید. مشارکت اثربخش معنادار ملت در دو مرحله ی انتخابات ریاست جمهوری اسلامی باعث شد. به فاصله یک هفته نقش بی بدیل و بلامنازع بودن مشارکت ملت در ۱۵ تیر کارساز شود. ملت بدون توجه به مثلث جناحین و حاکمیت شعورمندانه اراده ی مستقلانه، هنرمندانه و زیبا بطرفیت حقوق شهروندی خود،منافع و امنیت ملی رابه رخ دو جناح اصلی و حاکمیت ذینفع داخلی و دول خارجی با خارج نشینان کشاند. این نوع مشارکت آگاهانه ی ارادی در انتخابات جای تامل و تشکر دارد.پیروزی شعف برانگیز جناب دکتر پزشکیان ابتداء به محضر ملت شریف ایران و سپس به کلیه ی شهروندان استان خوزستان تبریک و تهنیت گفته میشود.
حضور هوشمندانه با شور وشعور انتخاباتی در دو مرحله برای پیروزی کاندیدای اصلح جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات پاسخی مدبرانه برای تحقق مطالبات عمومی و اثبات میزان بودن رای ملت بوده است.درضمن پایانی بر نگرش تزئینی بودن رای ملت می باشد. رای اکثریت ملت به تفکر اعتدالی و اصلاحی علاوه بر تحقق مطالبات بر زمین مانده برای تغییر ریل تندروی‌ های بداخلاقانه افراط تفریطی ، ناکارآمدیهای فلج کننده ناشایسته سالارانه، حذف امتحان داده های لابیگر مفسد سیاسی، افشای رانتخواران زالو صفت کاسبان تحریم، تنگ‌ نظری‌های خودی غیر خودی،حسادتهای جناحی، خسارت زدن‌ها به ملک و ملت می باشد.که باید تدابیری علمی، عقلانی و طرحی نو با رویکرد نگرش منطقی اعتدالی و اصلاحی در حکمرانی اندیشه و در اسرع وقت عملیاتی نمود.
بدینوسیله بهترین سپاسِ خود به محضر اصناف ، احزاب، اقوام، بانوان، جوانان، طوایف، ایلات ، عشایر، روستائیان ، کشاورزان، کارگران، صنعتگران،کارمندان ، دانشگاهیان،فرهنگیان ، کارکنان نفت و گاز، بازنشستگان ، دست‌ اندرکاران اجرایی، نظارتی وامنیتی ، کارآفرینان، بازاریان، نیروی‌های محترم نظامی، انتظامی وسایر نهادهای معین در برگزاری انتخابات استان خوزستان تقدیم  می‌داریم.
ازتمامی شهروندان آزاداندیش،خواهران و برادران اندیشمندی که در حماسه ی ۱۵ تیربه عنوان  رئیس،دبیر کمیته ها و اعضاء ستادهای عدالت طلبان حزب اعتدال و توسعه وامید خوزستان در سراسر شهرستانها و بخشیهای دهدز،ایذه، باغملک، رامهرمز، سلطان آباد،هفتکل، مسجدسلیمان، لالی و اندیکا تا خرمشهر، چوئبده، شادگان، ماهشهر، آبادان، هندیجان و از دزفول، اندیمشک، شوش، کرخه، شوشتر،گتوند، دشت آزادگان، هویزه و حمیدیه تا اهواز ،رامشیر، امیدیه، میانکوه، آغاجاری، جایزان،جولکی، بهبهان و...که در مرحله ی دوم به صحنه ی مشارکت آمدند وکارنیمه تمام را با پیروزی جناب دکتر پزشکیان کاندیدای محترم با افتخار آفرینی  تمام کردند، و مشارکت معنادار و اثربخش رابه رخ کشاندند، کمال تقدیر و تشکر بعمل آورده میشود.
اینجانب در این راستا به شکرانه ی حضور ملت و خوزستانی های عزیز در بارگاه الهی شکر گزاری می کنم.و به نیابت از بزرگان تشکلات حزبی، دبیرکل محترم حزب اعتدال و توسعه کشور و به عنوان ریاست ستاد عدالت طلبان حزب اعتدال وتوسعه و معاون سیاسی ستادامید خوزستان با خضوع و خشوع مراتب  تقدیر و تشکر خود را به محضر فعالین ستادی و اهالی بزرگوار خوزستان تقدیم می دارم.
از اینکه باتاسی از ریاست منتخب محترم جمهور اسلامی حرمت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین ع در راس تمام مراسمات پیروزی انتخاباتی تفکر اعتدالی و اصلاحی قرار گرفت،جای تشکر مضاعف دارد.زیرا این رفتار مدنی و مذهبی نشان ازعمق ایمان به باورهای دینی، محبت عملی به اهلبیت ع و درک مدنی از هنجارهای هویتی دارد.
امیدواریم در استمرار فعالیت‌های سیاسی در قالب تشکلی جدی و حزبی بتوانیم برای مطالبگری استانی،نظارت مدنی با صیانت از آرای ملت در دستگاه‌های اجرایی و استیفای حقوق شهروندان در کنارهم بایستیم و قرار بگیریم.
ارادتمند:محمدرضا چمن نژادیان-رئیس ستاد عدالت طلبان حزب اعتدال و توسعه استان و معاون سیاسی ستاد امید خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار