شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲

شوشان ـ سید رسول موسوی :

سخنی با وزیر محترم اطلاعات و استانداران سراسر کشور،انحراف سیاسی شامل هرگونه اندیشه و عملی است که دارای تضاد با مدیریت قانون و منتخب جامعه باشد،البته این انحرافات زاییده بی‌خبری از واقعیت‌های داخلی کشور و جهان است.

ناآگاهی از مشکلات کشور،پیروی جاهلانه و احساسی از ندروها و گروه‌ها،خودخواهی جوانی و جاه‌طلبی و تطمیع و تحمیق و تسلیم مجری خواسته‌ها و اهداف شناخته و ناشناخته دشمنان شدن،از طرفی کج سلیقگی و غلط پنداری و بی‌توجهی و بدفهمی خواسته‌های روانی جوانان،سبب تقویت اینگونه انحرافات خواهد بود.

اما علل واضح و ملموس و آشکار انحرافات سیاسی را می‌توان در چند بند خلاصه کرد:

۱-بدآموزی‌ها: عموماً نوجوانان و جوانان را در بر می‌گیرد،این بدآموزی‌ها توسط خانواده،محیط مدرسه،فرهنگ و اجتماع،خواندنی‌ها،شنیدنی‌ها و دیدنی‌ها حاصل می‌شود.

۲-نادرست اندیشی: توسط متولیان و مسئولان،در اینجا باید گفت که لازمه درست اندیشی فراگیری علم درست اندیشیدن است،باید ابتدا روابط و ضوابط مربوط به مسائل جامعه وی جوانان تاثیر منفی می‌گذارد با معیار و سنجش مورد قبول جوانان بررسی و ارزیابی گردد سپس منتشر شود تا جوانان از آگاهی ازاین مسائل بهره ببرند.

۳-تلقین و اعتدال: متاسفانه نوعی آموزش و تعلیم تحمیلی است که نوجوانان و جوانان گرفتار آن می‌شوند البته این برنامه‌های فریبکارانه برای جوان ان با زبانی ساده و آسان و پر انرژی در جهتی و برای منظور خاص سوق داده می‌شوند.

۴-ناکامی‌ها ،عقده‌ها ، سرخوردگی‌ها ، بدبینی‌ها، محرومیت،ضربه خوردن ها،غارت شدن‌ها،اختلاس،فساد،تبعیض،بیکاری و کمی درآمد وجباتی است که حس انتقام جویی را در جوانان تحریک کرده و برمی‌انگیزد.

این حس واقعیت و حقیقت را پامال کرده سرانجام سرکشی و طغیان را در درون آنان بیدار می‌سازد.

البته جوانان دارای عاطفه و حس نوعدوستی بسیار قوی هستند و به طور طبیعی دارای تعالی خود و خانواده و عشیره و جامعه خود می‌باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار