شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷
شوشان: مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب از تحقق ۱۰۰ درصدي برنامه توليد اين شركت در هفت ماه سال جاري خبر داد.

به نقل از روابط عمومي اين شركت حاكي است كه مهندس حميد بورد در آيين تجليل از كارمندان نمونه شركت اظهار كرد: از ابتداي سال جاري تا كنون برنامه هاي توليد به طور كامل محقق شده است و پروژه هاي حوزه مديريت مهندسي و ساختمان پيشرفت قابل ملاحظه اي داشته اند.
وي افزود: در نيمه نخست امسال دو كارخانه مهم راه اندازي شد و تا پايان سال نيز سه كارخانه تكميل و راه اندازي خواهد شد كه اين ميزان پيشرفت برنامه ها در سال هاي اخير كم سابقه بوده است.
بورد با اشاره به افزوده شدن خودروهاي جديد به ناوگان ترابري و ايمني و آتش نشاني شركت در سال جاري گفت: با برنامه ريزي هاي انجام شده ناوگان ايمني شركت هاي بهره برداري نفت و گاز كارون و مارون به خودروهاي پيشرفته مجهز شد و تجهيز شركت هاي بهره برداري نفت و گاز آغاجاري و گچساران نيز در حال اجراست.
مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب اظهار كرد: در حوزه مديريت توليد و تداركات و امور كالا فعاليت هاي قابل توجهي در زمينه بومي سازي سه تجهيز مهم پمپ هاي فرآيندي، توربين و كمپرسور انجام شده است كه روند بومي سازي پرشتاب دنبال مي شود.
وي با تبريك دهه ولايت و عيد غدير به كاركنان شركت درباره انتخاب كارمندان نمونه توضيح داد: با وجود اين كه انتخاب كارمند نمونه در اين شركت با توجه به وسعت و گستردگي سازمان، شمار بالاي نيروي انساني و دستور العمل هاي جاري داراي محدوديت هايي است اما سعي شده در انتخاب آنان شايستگي هاي فردي، احساس مسووليت، اعتقاد و وابستگي به ارزش هاي سازمان و تلاش و كوشش در تحقق برنامه ها به طور دقيق لحاظ گردد.
در اين آيين مدير منابع انساني شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب نيز گزارشي از فرآيند انتخاب مديران و كاركنان نمونه ارايه داد.
محمد گذاري گفت: فرايند انتخاب كاركنان نمونه امسال از بهمن سال ۱۳۹۱ آغاز شد و در اين مدت بر اساس شاخص ها و دستورالعمل هاي جاري كارمندان و مديران نمونه شناسايي و در نهايت در كميته اي به رياست مديرعامل مناطق نفتخيز انتخاب نهايي انجام شد.
وي افزود: به اعتقاد ما تمام كاركنان صنعت نفت نمونه هستند و اين افراد به نمايندگي از مجموعه كاركنان مورد تقدير قرار مي گيرند.
در اين آيين از ۹ مدير و ۴۸ كارمند نمونه شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و شركت هاي تابع با اهداي لوح، تقدير به عمل آمد. ك/۱
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار