شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
سید احمد آوایی: سید حسن نصرالله از نوجوانی که افتخار آشنایی با ایشان را داشتم اهل جهاد و تهجد بود و حتا قبل از شکل گیری حزب الله لبنان با جنبش امل پایمردانه در راه مبارزه با رژیم جعلی اسراییل گام برمی داشت و براستی که شهادت برازنده وی بود و نمی شد سرنوشت و عاقبتی خوش جز این را برای این مبارز بزرگ متصور بود.
بسم الله القاصم الجبارین

 مِنَ المُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا {الأحزاب:23}

ضایعه عظیم شهادت دبیرکل بی نظیر حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله را به محضر حضرت ولی عصر (عج)،  رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمام آزادی خواهان جهان، جهادگران محور مقاومت برای آزادی قدس شریف و بالاخص مردم فداکار لبنان تسلیت عرض می کنم.
سید حسن نصرالله از نوجوانی که افتخار آشنایی با ایشان را داشتم اهل جهاد و تهجد بود و حتا قبل از شکل گیری حزب الله لبنان با جنبش امل پایمردانه در راه مبارزه با رژیم جعلی اسراییل گام برمی داشت و براستی که شهادت برازنده وی بود و نمی شد سرنوشت و عاقبتی خوش جز این را برای این مبارز بزرگ متصور بود.

با شناختی که از حزب الله لبنان دارم قطعا هیچ‌ خللی در  عزم و اراده آنها در جهت مبارزه تا نابودی رژیم سفاک و اشغالگر قدس وارد نخواهد شد.
و من الله التوفیق

سید احمد آوایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار