شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
شوشان ـ محمدسعید بهوندی :

سازمان برنامه و بودجه که می‌بایست مغز متفکر برنامه و دخل و خرج دولت باشد، در اقدامی کاملاً نادرست و ضد قانون، تکلیفی که سالها بازنشستگان مشمول متناسب‌سازی منتظر اجرایش بودند را به نحوی عملیاتی نمود که احدی از ذینفعان راضی نبوده، همه انگشت تعجب به دهان گرفته و در بهت و حیرتند.
  
آری، قبول است که سازمان برنامه اعتبار کافی در اختیار نداشت، آیا وقتی اعتبار مکفی وجود ندارد، تنها راهش ناقص اجرا کردن قانون بوده و مسیر بهتر دیگری وجود ندارد؟! خواهشاً خودتان فکر کنید؛ با این شیوه‌‌ای که حقوق مسلمی را پایمال نمودید، 40 درصد مندرج در قانون متناسب‌سازی را در حد 20 درصد اعمال نمودید و احدی هم قاعدتاً از عمل‌تان راضی نیست. اما چنانچه احکام را بر اساس مر قانون صادر می‌نمودید و صادقانه نیز به ذینفعان می‌گفتید که؛ فعلاً دستمان خالی است، به همین خاطر شما n مقدار طلبکار هستید و دولت نیز به همین مقدار بدهکار و مدیون شماست و به فضل الهی به محض گشایش اعتبار دیون آن پرداخت خواهد شد، آیا حداقل اینگونه پسندیده‌تر و معقول‌تر نبود و عده‌ی کثیری با پذیرفتن صداقت شما راضی نبوده و عده‌ی کمتری بجای اکثریت امروز، ناراضی نبودند؟

وقتی بارها خدمت شما اهالی برنامه و بودجه توسط فعالان کهنه‌کار صنفی گفته می‌شود که؛ از مشورت کاملاً فنی فعالان خبره هرگز غافل نشوید، نه از روی حسادت و بخل به کسی یا کسانی گفته می‌شود و نه این افراد نیازی به دیده و مطرح شدن دارند، بلکه دغدغه و هدفشان صرفاً انجام کار وفق قانون با کمترین تبعات منفی خواهد بود. در پایان؛ امیدوارم هر چه سریعتر این فرایند را با مشورت گرفتن از افراد خبره اصلاح نمایید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار