شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
یم وزنه‌برداری نفت آبادان، در مسابقات قهرمانی نونهالان استان با کسب عناوین نخست در تمام وزن‌ها، قاطعانه به مقام قهرمانی دست یافت.
شوشان: رئیس هیئت وزنه‌برداری آبادان گفت: تیم وزنه‌برداری نفت آبادان، در مسابقات قهرمانی نونهالان استان با کسب عناوین نخست در تمام وزن‌ها، قاطعانه به مقام قهرمانی دست یافت.
شالو غفاری، ضمن ابراز رضایت از وضعیت تیم‌های پایه وزنه‌برداری این شهر اظهار کرد: تیم پالایش نفت آبادان در مسابقات قهرمانی استان خوزستان در 11 وزن به میدان رفت که در تمام این اوزان به مقام قهرمانی دست یافت.

وی ادامه داد: امیر حسین دایلی، پدیده وزنه‌برداری آبادان نیز در سن هفت سالگی موفق شد بار دیگر رکورد این رده سنی را جابه‌جا کند و مقام نخست وزن 50 کیلوگرم را نیز به دست آورد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری آبادان تصریح کرد: این رقابت‌ها با شرکت 14 تیم از سراسر استان خوزستان برگزار شد که تیم آبادان با پشت سر گذاشتن حریفان موفق به کسب این مهم شد.

غفاری افزود: این رقابت‌ها در راستای استعدادیابی وزنه‌برداران نونهال استان برای حضور در آکادمی تیم ملی وزنه‌برداری ایران برگزار شد.

وی ابراز کرد: مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری استان، روز گذشته در سالن شهید نامجو اداره ورزش و جوانان اهواز برگزار شد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری آبادان در پایان خاطرنشان کرد: تیم وزنه‌برداری آبادان در اوزان 35، 40، 45، 50، 55 و 65 در این رقابت‌ها شرکت کرد که با 11 شرکت کننده موفق شد 11 مقام نخست را نیز کسب کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار