شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹
شوشان: کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان تاکید کرد که تیمش در بازی فردا (یکشنبه) مقابل تراکتورسازی فقط برای پیروزی به میدان خواهد رفت.به گزارش پارس ،سهراب بختیاری‌زاده ابتدا در مورد جایگاه تیم استقلال خوزستان در جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: جایگاه استقلال در جدول نمی‌تواند موضوعی باشد که مرا راضی کند و از همه مهمتر این است که ما از لحاظ تاکتیکی و مسائل اخلاقی به وحدت تیمی برسیم. الان با یک برد یا یک باخت جایگاه تیم‌ها عوض می‌شود و مهم این است که بتوانیم یک روند رو به رشد داشته باشیم و هفته به هفته از لحاظ فنی رشد کنیم.

وی در ادامه در خصوص بحث جدایی میلاد میداودی از استقلال خوزستان و حرف‌های ویسی که گفته است میلاد می‌تواند در استقلال تهران فیکس بازی کند، افزود: من نمی‌دانم سرمربی تیم چه صحبتی کرده و در جریان سیاست‌های باشگاه استقلال خوزستان نیستم اما باشگاه نباید میداودی یا حتی بازیکنان دیگر را به راحتی از دست بدهد. الان نکته مهم این است که بتوانیم در تیم‌مان یک ثبات ایجاد کنیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستانت در خصوص دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز گفت: بازی سختی برای ما محسوب می‌شود، چون تراکتورسازی یکی از تیم‌های خوب ایران است. تراکتوری‌ها چشم به قهرمانی دارند اما ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و مطمئناً تراکتورسازی را در اهواز اذیت خواهیم کرد. به نظرم آنها هم روز سختی مقابل ما خواهند داشت و بازیکنان استقلال انگیزه زیادی دارند تا 3 امتیاز را بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که چه تیمی در این فصل مدعی قهرمانی است تاکید کرد: من به تمامی تیم‌ها احترام می‌گذارم و معتقدم چند تیمی که در بالای جدول هستند شانس قهرمانی دارند. با این حال معتقدم استقلال با بردی که مقابل فولاد آورد احیا شد و 3 امتیاز مهم گرفت. اگر استقلال ضعف‌هایش را در نیم فصل برطرف کند به نظر من قهرمان لیگ خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار