شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۲۵۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۲
شوشان: فریدون حسنوند استاندار بوشهر با پرسنل این استانداری خداحافظی نمود.وی در این مراسم اظهار داشت: این آخرین نشست عمومی استاندار با پرسنل استانداری است و از همین جا از زحمات و تلاش‌های پرسنل خدوم استانداری و واحدهای تابعه قدردانی می‌کنم.

حسنوند با بیان اینکه تا گذر 75 متری، مرکز اعصاب و روان و مرکز ناباروری افتتاح نشود از بوشهر نمی‌روم، افزود: بنده فردا این سه پروژه را افتتاح می کنم و بعد از بوشهر می روم.

وی با اشاره به نگاه ويژه به كاركنان و ارتقای جايگاه استانداری بوشهر گفت:هميشه بر پرداخت حق و حقوق و مزايای مالی كاركنان تاكيد جدی داشته است.

فریدون حسنوند پیش از این نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۵
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
comment
0
0
comment برو زیبا بسلامت
comment
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
comment
0
0
comment باعرض تشکر جای دارد از مهندسان پراور معاونت سیاسی ورستمی معاونت شهرسازی تشکر کرد
comment
رامین فرزاد
|
United Kingdom
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
comment
0
1
comment به خدای احد و واحد خیلی دلسرد شدم از اینکه نیروی توانمند وقابلی مانند فریدون حسنوند را که هرجا بوده باعث خیر وبرکت وایجاد طرحها وپروژه های نو وجدید که فقط ساخته ذهن خلاق ایشان بوده ،،،را از خدمت رسانی به استان محروم بوشهر بعنوان استاندار عوض کردند. آخه حسنوندی که عضو هیچ حزب گروهی نیست واصلا اهل افراط وتفریط نیست وهمیشه منشأ خیر وخدمت رسانی به ایران وایرانی بوده را با چه کسی میخهید عوض کنید ...آقای وزیر کشور چرا اینجا شایستگی وتوانمندی و عرضه حسنوند که همه وجودش غیرت ومردانگیست را در نظر نگرفتید ایشان کسی است که همیشه و در همه حال اعتدال را سرلوحه کارش قرار داده و اهل حزب وگروه خاصی هم نبوده ،،، کاملأ مستقل تا به امروز عمل کرده،،را از خدمت رسانی به مردم وهموطنان محروم نگه داشتید مطمنم که فردای قیامت باید پاسخگوی این بی عدالتی درحق هموطنان را باید بدهید بدلیکه شخص توانمند وخدمت رسانی بنام حسنوند را کنار گذاشتید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
comment
0
0
comment داش فریدون :
نه شیراز کریمخان زند بخود خواهخد دید .ه دیگر بوشهر مرد بی شیله پیله و مردم داری مانند شما . هر جا هستی تنت سلامت . حالا بذار آنهایی که فقط برای مال دنیا تلاش می کنند . سکان را بدست بگیرد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
comment
0
0
comment سلام مردم بوشهر
حسنوند بي نظير است . حسنوند ،ابر مرد رويايي بود كه ديگر مانندش نخواهد آمد .
اين را هميشه به ياد داشته باشيد :
" او بي نظيراست ".
اينجا بوشهر است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار