شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳
حمدعلی صنیعی‌نژاد سرقت درب منهول‌های شبکه فاضلاب در شهرهای استان را یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی شرکت عنوان و خاطرنشان‌کرد: طی سال‌های 90 و 91 و نیمه نخست امسال 6 هزار و 833 مورد سرقت درب منهول گزارش شده
شوشان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: سرقت درب منهول‌های فاضلاب در شهرهای استان یکی از مشکلاتی است که همواره خدمات‌رسانی در این بخش را با مشکل اساسی مواجه کرده است.

به شوشان ، محمدعلی صنیعی‌نژاد سرقت درب منهول‌های شبکه فاضلاب در شهرهای استان را یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی شرکت عنوان و خاطرنشان‌کرد: طی سال‌های 90 و 91 و نیمه نخست امسال 6 هزار و 833 مورد سرقت درب منهول گزارش شده که علاوه بر خطرات و صدماتی که برای مردم و خودروها به وجود آورده، باعث ورود نخاله و زباله و رسوبات از طریق دهانه منهول‌ها و به‌طبع باعث انسداد خطوط شده و تاکنون 2.5 میلیارد تومان خسارت به شرکت تحمیل كرده است.

وی با تاکید بر این‌که عمده اين سرقت‌ها در شهرهاي جنوبي خوزستان انجام مي‌شود، شهرهای شادگان، هويزه، سوسنگرد، آبادان و خرمشهر را از عمده شهرهایی دانست که سرقت تجهيزات شبکه فاضلاب شهري بیشتر در آن‌ها رخ می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا استان افزود: فقط در نیمه نخست امسال یک‌هزار و 154 مورد سرقت درب منهول گزارش داشتیم که سرقت این تجهیزات 346 میلیون و 200 هزار تومانی هزینه را نیز به شرکت تحمیل کرده است.

صنیعی‌نژاد، منهول‌های استان را 63 هزار و 942 مورد عنوان‌كرد و گفت: از یک‌هزار و 154 درب منهول به سرقت رفته در نیمه نخست سال‌ جاری یک‌هزار  و 135 مورد درب منهول جدید جایگزین شده است. سرقت تاسيسات هزينه‌هاي زيادي به شركت آب و فاضلاب خوزستان وارد مي‌كند.

وي تاکیدکرد: در جلسات حضوری خدمت مقامات موضوع مطرح و تقاضا شده تا در خصوص جلوگيري از عاملان اين پديده به جد وارد عمل شده و سارقان را به مجازات عمل خود برسانند. پيشتر نيز تعدادی از افرادی كه اقدام به سرقت منهول فاضلاب در شهرهاي شمالي و جنوبی خوزستان كرده بودند دستگير و به مقام‌هاي قضايي تحويل شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار