شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸
جانمايي مسكن‌مهر در برخي شهرستان‌ها چون بندرامام مناسب نبوده است و اين امر موجب شده بسياري از هزينه‌ها صرف زيرساخت شود اما در بسياري از شهرستان‌ها چون انديمشك و دزفول جانمايي مسكن مهر بسيار خوب بوده است.
شوشان: معاون تعاون اداره‌كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان گفت: هم‌اكنون همه فعاليت‌ها روي تكميل واحدهاي مسكن‌مهر گذشته متمركز است و فعلاً ساخت مسكن‌مهر جديد در دستور كار نيست.

رضا ميراني در گفت‌وگو با ايسنا، اظهاركرد: تمام واحدهاي مسكن‌مهر كه در گذشته ساخته شده‌اند داراي زيرساخت مناسب ار لحاظ آب، گاز و فاضلاب هستند و قبل از ساخت واحدها، زيرساخت مناسب براي آن‌ها در نظر گرفته مي‌شود.

وي افزود: جانمايي مسكن‌مهر در برخي شهرستان‌ها چون بندرامام مناسب نبوده است و اين امر موجب شده بسياري از هزينه‌ها صرف زيرساخت شود اما در بسياري از شهرستان‌ها چون انديمشك و دزفول جانمايي مسكن مهر بسيار خوب بوده است.

معاون تعاون اداره‌كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان تصريح‌كرد: انتخاب زمين مسكن‌مهر به عملكرد شهرستان بستگي داشته و جانمايي آن در بسياري از شهرستان‌ها مناسب و در اندك شهرستان‌هايي توسط اداره مسكن و شهرسازي نامناسب طرح‌ريزي شده است.

ميراني ادامه‌داد: پروژه مسكن‌مهر در عمل به ميزان زيادي به نفع طبقات كم درآمد جامعه بوده زيرا در اقتصاد تقابل عرضه و تقاضا مطرح است و با افزايش عرضه و پايين آمده تقاضا قيمت كاهش مي‌يابد و در نتيجه پروژه مسكن‌مهر، پروژه خوبي بوده است.

وي خاطرنشان‌كرد: ادامه پروژه مسكن‌مهر به سياست‌هاي دولت در اين خصوص بستگي دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار