شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۲۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹
شوشان: مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به سفریک روزه خانم معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به خوزستان گفت: فردا دوشنبه شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون با حضور خانم ابتکار دراهواز برگزارمی شود.
احمدرضا لاهیجان زاده افزود: این سفر به منظور بررسی وضعیت زیست محیطی استان خوزستان انجام می شود.

وی تشکیل کارگروه آلودگی هوای اهواز ، برگزاری شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون باحضور مسوولان ملی و استانی از برنامه های سفر دکتر ابتکار به استان خوزستان نام برد .

لاهیجان زاده افزود: همچنین رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور نشست صمیمی با فعالان و تشکل های زیست محیطی استان و همچنین دیدار با پرسنل اداره کل حفاظت محیط زیست استان خواهند داشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: در این سفر مشکل آلودگی هوای اهواز ، ریزگردها و مسئله آب رودخانه کارون مورد بررسی قرار گرفته و برای این مشکلات تصمیم گیری خواهد شد.

لاهیجان زاده بیان داشت: دیدار با مسوولان مناطق نفت خیز جنوب و بازدید هوایی از تالاب هورالعظیم از دیگر برنامه های سفر یک روزه دکتر ابتکار در سفر به خوزستان است ./
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
comment
0
1
comment با سلام
مردمان وطن عزیزمان ایران دیار خوزستان را با یکی از جلوه های طبیعی و خدادادی یعنی کارون می شناسند و قسمتی از جلگه حاصلخیز خوزستان تا به امروز سرپاست ، حفظ کارون یعنی حفاظت از جان و مال مردم این دیار است چرا جان و مال ؟ چون نبود کارون نبود سلامتی نبود کار و اشتغال و نبود روح و روان خالی از اضطراب و خیلی بودهای که روزگاری بودنند و ممکن است در روزگار پیش رو دیگر نباشند و نبود نام گیرند پس تلاش و ایستادگی کنیم تا کارون بماند ، ولی دیگر شهروندان شهرستانی این استان مقاوم را هم نباید فراموش کنیم که دچار رنج و مصیبت هستند از سایر آلاینده های زیست محیطی علی الخصوص آلودگی های گازی و نفتی که روزانه از قِبل تولید این ذخائر خدادادی چرخ اقتصاد همواره می چرخد و تلاش شود تا به نحو احسن این مشکل هم به سمع و هم به نظر خانم ابتکار رسانده شود و خود شاهد این مصیبت ها باشند .
با تشکر ، خدانگهدارتان باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار