شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با صدور حکمی مدیر امور فنی این شرکت را منصوب کرد .

شوشان: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با صدور حکمی مدیر امور فنی این شرکت را منصوب کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس ابراهیم پیرامون در این حکم مهندس امید صفایی را بعنوان مدیر امور فنی این شرکت منصوب نمود .

مهندس پیرامون در حکم مزبور با برشمردن برخی وظایف مدیر امور فنی آورده است : برنامه ریزی ، ساماندهی ، هدایت و کنترل فعالیت های مهندسی تولید بمنظور صیانت و بهره برداری بهینه از مخازن نفت و گاز شامل فعالیت های مهندسی بهره برداری ، مهندسی فرآورش نفت و گاز ، تعمیر و تکمیل چاهها مطابق با برنامه ها و خط مشی های کوتاه مدت و بلند مدت شرکت ملی نفت ایران از جمله وظایف شما می باشد .

هدایت و کنترل برنامه های پیش بینی تولید نفت و گاز ، هدایت و کنترل پروژه های تأسیسات تزریق گاز در مخازن نفت تحت اختیار ، هدایت و کنترل فعالیت های پیمانکاران داخلی و خارجی ، برنامه ریزی و کنترل فعالیت های بازرسی فنی و خوردگی فلزات از دیگر مواردی است که مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در حکم انتصاب مدیر امور فنی این شرکت بعنوان شرح وظایف وی برشمرده است .

مهندس ابراهیم پیرامون در این حکم همچنین از زحمات مهندس بهرام برومند فر در مدت تصدی این سمت که به افتخار بازنشستگی نائل گشت تقدیر و تشکر نمود .

مهندس امید صفایی مدیر امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دارای 21 سال سابقه کار در صنعت نفت و دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی از دانشکده نفت اهواز و دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی نفت می باشد .

سرپرست پروژه مطالعاتی مخازن گچساران و بی بی حکیمه و حضور در پروژه مطالعاتی میادین مختلف نفت و گاز تحت مالکیت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از جمله سوابق خدمتی مدیر جدید امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان محسوب می شود .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار