شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۳۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴
شوشان: در آبادان و در یک شب از برگزاری دو کنسرت متفاوت موسیقی درست لحظاتی قبل از اجرا جلوگیری بعمل آمد.
به گزارش فیدوس، عصر یکشنبه ابتدا کنسرت مجید خراط ها که مجوز برگزاری از وزارت ارشاد و اداره کل ارشاد اسلامی خوزستان داشت و بلیت های آن از روزهای قبل فروخته شده بود در حالیکه مردم منتظر ورود به سالن بودند لغو شد و ساعتی بعد درب سالن اجرای دومین کنسرت که از سوی گروه محلی سایه به یادبود پرویز مشکاتیان ترتیب داده شده بود به روی علاقه مندان به موسیقی سنتی  بسته شد.

 این در حالی بود که مجید خراط ها خواننده مطرح کشور در هتل به انتظار مشخص شدن تکلیف خود نشسته بود اما رایزنی های گروه برگزار کننده کنسرت برگزاری کنسرت بی نتیجه ماند. بنا به شنیده ها کنسرت خراط ها در آبادان قرار بود بخشی از تور شرکت سایبان هنر در 18 شهر کشور باشد توری که چند برنامه آن در شهر های مختلف از جمله امیدیه برگزار شده بود. اما آبادان حکایت دیگری داشت.

در همین حال شنیده شد که حجت الاسلام سپهر مدیرکل ارشاد اسلامی خوزستان رهسپار آبادان شده بود تا اگر بتواند از مجوزی که برای برگزاری کنسرت داده بود دفاع کند. اما او هم موفق نشد.

کنسرت دوم اما بی بهانه تر لغو شد. کنسرت سنتی گروه سایه از گروه های موسیقی شهر آبادان در یادبود پرویز مشکاتیان در حالیکه بدون بلیت فروشی و رایگان بود لغو شد.

یکی از کارکنان ارشاد آبادان به مردم گفته شد که به دلیل نقص سیستم روشنایی کنسرت برگزار نمی شود. اما هیچ کس این حرف را باور نکرد و جماعت حاضر تا دو ساعت بعد همچنان در مقابل تالار خاموش مهر در سکوت تجمع کردند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
دانشنامه نیوز آبادان
|
United Kingdom
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
comment
0
1
comment خبر تکمیلیhttp://www.newsabadan.ir/wp-admin/post.php?post=11024&action=edit&message=6
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار