برای وزیر انتخاب از میان این دو مدیر که از محبوبیت خاصی در استان برخوردارند سخت بود. حتی استاندار خوزستان نیز گرفتن این تصمیم را برعهده وزیر راه و شهرسازی گذاشتند.

"> حال و هوای رحمانی و دهقانی در تودیع و معارفه
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۴:۵۲

برای وزیر انتخاب از میان این دو مدیر که از محبوبیت خاصی در استان برخوردارند سخت بود. حتی استاندار خوزستان نیز گرفتن این تصمیم را برعهده وزیر راه و شهرسازی گذاشتند.

 

شوشان : آیین تودیع مدیرکل راه و ترابری خوزستان و معارفه قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با حضور مهندس میرمحمد غراوی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی و مهندس پویا معاون عمرانی استانداری خوزستان در تالار مهتاب اهواز برگزار شد.

به گزارش شوشان ، در این آیین که در فضای خاصی برگزار شد از زحمات مهندس رحمانی مدیرکل سابق راه و ترابری خوزستان تقدیر و مهندس نصراله دهقانی به عنوان قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان منصوب شد.

در ابتدای این مراسم مهندس دیباجی از پیشکسوتان حوزه راه و ترابری خوزستان به نیابت از دیگر همکاران از خدمات رحمانی تقدیر کرد و به خصوصیات اخلاقی وی اشاره کرد و گفت: من افتخار 25 سال همکاری با رحمانی را داشته ام. مدیری که تودیع می شود مدیری است که هیچ زمانی جلوتر از پیشکسوت خود حرکت نکرده است. در تمام گرفتارهای نفر اول رحمانی بود. او گفت از سویی خوشحالیم که مدیری خاک خوره، گرمادیده و با کوله باری از تجربه به این سمت منصوب می شود.

به گزارش شوشان ،  مهندس رحمانی مدیرکل سابق راه و ترابری خوزستان نیز در سخنان کوتاهی گفت : در سال های اخیر اقدامات بزرگی در حوزه راهسازی انجام شده است که حتی بی انصاف ترین انسان ها هم به این توفیقات اذعان دارند. در سال 82 ، 3 هزار کیلومتر جاده در استان کمبود داشتیم که هزار کیلومتر آن ساخته شده، هزار کیلومتر در حال ساخت و هزار کیلومتر دیگر در دست مطالعه است.

محسن پویا معاون عمرانی استانداری خوزستان نیز گفت : نام این مراسم را ادغام اداره کل مسکن و شهرسازی و راه و ترابری بنهیم بهتر از آن است که تودیع و معارفه نامگذاری کنیم. چرا که ما نباید مهندس رحمانی را از دست بدهیم. فضای ادغام باید فضای همدلی و صمیمت بیشتر برای ایجاد بستر حرکتی پرشتاب و استفاده از همه ظرفیت های موجود باشد.

وی خطاب به معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: باید در حوزه راه و شهرسازی با توجه به اهمیت و جایگاه استان نگاه جامع و ویژه به استان شود. پویا گفت : به نظر من مسکن در راه ادغام شد نه راه در مسکن. پویا با اشاره به انتصاب مهندس دهقانی گفت: خوشحالیم که خوزستان به این بالندگی رسیده است که مدیران جدید را از میان خود انتخاب کند. پویا با اشاره به سال پایانی دولت گفت: باید همت کرد تا پروژه های نیمه تمام تا پایان سال جاری به سرانجام لازم برسند.

غراوی معاون وزیر راه و شهرسازی که سابقه مسئولیت معاونت عمرانی استانداری خوزستان را در کارنامه خود دارد نیز گفت: برای جناب وزیر انتخاب از میان این دو مدیر که از محبوبیت خاصی در استان برخوردارند سخت بود. حتی استاندار خوزستان نیز گرفتن این تصمیم را برعهده وزیر راه و شهرسازی گذاشتند.

وی گفت: انتصاب مهندس دهقانی چیزی از ارزش های مهندس رحمانی کم نمی کند. بحمداله صمیمت و همدلی در تمامی مدیران کشور حاکم است و این قاعده در مورد این دو عزیز نیز صدق می کند. وی گفت: باید با شتاب بیشتری عقب ماندگی های استان جبران شود. دهقانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان نیز گفت : شاید مهندس رحمانی در این مراسم از من مسرورتر باشد چرا که بار سنگین مسئولیت از دوش وی برداشته شده است. وی گفت: اگر تا دیروز 15 ساعت کار می کردم با مسئولیت جدید باید 18 ساعت به کار بپردازم.

وی به صمیمت و دوستی میان خود و رحمانی اشاره کرد و گفت: تا قبل از طرح شدن مباحث ادغام تاکنون ما دو نفر ارتباط دوستانه ای با هم داشتیم و داریم  و حتی همدیگر را داداش صدا می کنیم. دهقانی گفت : در پروژه مسکن مهر90 هزار واحد در استان در حال ساخت است که با احتساب هر واحد 30 میلیون تومان 2800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که این رقم اعتبار نیازی به مدیریتی ویژه دارد. وی در پایان گفت : هیچگونه مذاکره و لابی در خصوص رسیدن به این مسئولیت نداشته ام اما از همه کسانی که مورد مشورت وزیر قرار گرفته اند و من را مورد لطف خود قرار دادند تقدیر و تشکر می کنم.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار