شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶
شوشان: ريیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوشتر از برگزاری همایش بزرگداشت مولوی در این شهرستان خبر داد.

معصومه نیک‌فرد گفت: اداره کتابخانه‌های عمومی شوشتر با همکاری اعضای کانون ادبی مهر کتابخانه‌ها همایش بزرگداشت مولانا را در کتابخانه علامه شیخ برگزار کرد.

وی افزود: كانون ادبي اين شهرستان برگزاري نشست‌هاي تخصصي شعر و ادب را از اولويت‌هاي مهم خود قرار داده تا نه تنها بسترهاي لازم براي جلب رضايت مخاطبان و اعضا را فراهم كند بلكه وظيفه اخلاقي خود را براي افزايش شناخت عموم جامعه نسبت به بزرگان، مفاخر ادبي و مشاهير ايران و جهان را به انجام رساند.

نیک‌فرد اظهار داشت: در اين جلسه استادان برجسته ادب فارسي آقایان کیانی‌پور و رادمنش درباره مقام و جایگاه و زندگی‌نامه مولانا سخنرانی كردند. همچنین آقای پارسا‌نسب، شاعر و عضو فعال کتابخانه، یکی از شعرهای خود را در خصوص عید قربان سرود.

ريیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوشترگفت: از دیگر برنامه‌های این همایش می‌توان به سخنرانی آقای مرعشی، معاون شورای شهر، اجرای زیبای گروه موسیقی سنتی با هنرمندی آقایان شاهمردادی و بهلول، ارايه مقاله‌ای در خصوص زندگی‌نامه مولانا توسط آقای نورعلی، شاعر شهرستان، اشاره کرد. در پایان، برنامه با اجرای زیبای موسیقی سنتی برادران بهلول همراه با سرودن شعر نی‌نامه به پایان پذیرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار