شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱
رويانيان پيش از ترک مجمع با نماينده هيات فوتبال خوزستان بحث پيدا کرد. ماجرا از اين قرار بود که نماينده خوزستان به داشتن ساختمان از سوي پرسپوليس و استقلال معترض بود، اما مديرعامل باشگاه پرسپوليس از جاي خود بلند شد و آن فرد گفت که اين ساختمان متعلق به پرسپوليس است و سپس نشست را ترک کرد.
شوشان: مديرعامل باشگاه پرسپوليس که ساعت 12 مجمع فدراسيون فوتبال را ترک کرد، درباره علت اين کار خود در جمع خبرنگاران ، گفت:: خيلي عصباني نبودم. من از صبح ساعت 9:30 که آمده بودم به هيات رييسه گفتم که ساعت 10:30 مي‌روم و قرار است منتقمي به جاي من در راي گيري حضور داشته باشد. به من اصرار کردند تا 10:30 بمانم و همين طور پشت سر هم طول کشيد و من بالاخره به کفاشيان گفتم پنج دقيقه‌ ديگر مي‌روم و براي همين بود که بلند شدم و مجمع را ترک کردم.

به گزارش ايسنا،رويانيان پيش از ترک مجمع با نماينده هيات فوتبال خوزستان بحث پيدا کرد. ماجرا از اين قرار بود که نماينده خوزستان به داشتن ساختمان از سوي پرسپوليس و استقلال معترض بود، اما مديرعامل باشگاه پرسپوليس از جاي خود بلند شد و آن فرد گفت که اين ساختمان متعلق به پرسپوليس است و سپس نشست را ترک کرد. او در اين رابطه گفت: رفتن من به خاطر اين موضوع نبود. قرار بود که در نشست مسائلي ديگري مطرح شود، اما همه چيز داشت به حاشيه مي‌رفت.

رويانيان درباره دستور مجمع  گفت: تشکيل مجمع از پيش تعيين شده بود و بايد تشکر هم بکنم که اين نشست برگزار شد، اما در بحث گزارش مالي ابهاماتي وجود داشت. نهايتا قرار شد که گزارش مکتوب در اين رابطه فرستاده شود و مورد تاييد قرار بگيرد، اما اين مساله به ذهن متبادر شد که هزينه‌هاي فدراسيون از بودجه‌اي که مجمع مصوب کرده بود، بيشتر شده است. يعني مجمع سال گذشته به فدراسيون اجازه داده تا چهل ميليارد خرج کند، اما ظاهرا 63 ميليارد هزينه شده است. کفاشيان در ابتدا بحث نظارت مجمع بر عملکرد هيات رييسه در استفاده از بودجه را رد کرد، اما پس از اين که طبق قانون مجمع اين مورد تذکر داده شد، کفاشيان هم قبول کرد. الان هم راي گيري شد که براي گزارش حساب رسي بودجه نمايندگان مجمع کار خود را انجام دهد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره اعتراض به ساختمان اين باشگاه، گفت: يک ساختمان قديمي ، مسکوني در يک کوچه فرعي متعلق به پرسپوليس است که البته در زمان آقاي دادگان به باشگاه داده شده و البته او هم از جيب خرج نکرده است . اما دوستان مي‌گويند که چرا پرسپوليس ساختمان دارد؟ در حالي که ما گفتيم ساختمان متعلق به خودمان است، اما سندش به نام پرسپوليس زده نشده است.

او در باره اين که هنوز روي استعفاي خود پافشاري مي‌کند يا خير؟ گفت: بله! هنوز مستعفي هستم و امروز هم به جاي من منتقمي راي مي‌دهد و ديروز به عنوان هوادار به ورزشگاه رفتم . استعفايم را تقديم هيات مديره کرده‌ام و احتمالا سه شنبه در نشست هيات مديره در اين رابطه تصميم گيري مي‌شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره اين که گفته مي‌شود زنجاني قصد دارد باشگاه پرسپوليس را بخرد، گفت: زنجاني يکي از خريدان سهام باشگاه است و براي اين کار به وزارت ورزش و جوانان هم نامه زده است. قرار است که کميته‌ تعيين صلاحيت تشکيل شود تا افرادي که واجد شرايط هستند براي خريد سهام پرسپوليس وارد شوند . به هر حال بابک زنجاني هم به فوتبال علاقمند است و اگر سهام را بخرد خوب است. براي واگذاري سهام باشگاه به فکر تشکيل کنسرسيوم هستيم. پيشنهاد داده‌ايم تا واگذاري باشگاه به بخش خصوصي به شکل کنسرسيوم انجام شود. اين طرح را به صالحي اميري داده بوديم اما او وزير نشد. صالحي يکي از مدافعان اين طرح بود و فکر مي‌کنم با راي نياوردن او ورزش ما يک سال به عقب افتاد. اميدوارم که وزير جديد در آينده نزديک تعيين شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين با اشاره به اين که پيشکسوتان در واگذاري اين باشگاه به بخش خصوصي مقدم‌تر‌ند، ادامه داد: مردم، پيشکسوتان را قبول دارند و آنها نيز دلشان براي پرسپوليس مي‌سوزد. قديمي‌هاي اين باشگاه مي‌توانند با شرکت‌هاي تجاري شريک خوبي باشند.

وي همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا مشکلي با اعضاي هيات مديره باشگاهش دارد يا نه، گفت: اختلافي با کسي ندارم و مخلص همه اعضاي هيات مديره هستم. آنها بايد به باشگاه کمک کنند اما تا اين لحظه هيچ کمک مادي و معنوي نرسيده است. اختلافي نداريم و هر چه را تصويب کنند اجرا خواهيم کرد ولي بعضي از آنها از استعفايم زياد خوشحال شدند.

رويانيان که ديروز بعد از مدت‌ها براي تماشاي بازي پرسپوليس به ورزشگاه رفته بود، در پاسخ به اين پرسش که آيا اظهار نظر قبلي اش را گفته بود که به دليل فضاي ناپاک به ورزشگاه نمي‌رود، فراموش کرده و ديروز به تختي رفته است، تصريح کرد: من ديروز به خاطر همين آلودگي‌ها به ورزشگاه رفتم! همچنين دايي را محروم کرده بودند و من به خاطر او به ورزشگاه آمدم تا در کنارش باشم.

وي در ادامه درباره شعار هواداران پرسپوليس عليه استقلالي‌ها نيز، خاطر نشان کرد: وقتي ديدم چنين اتفاقي در حال رخ دادن است، بلند شدم و از هواداران خواهش کردم که به کسي اهانت نکنند. بايد احترام‌ها حفظ شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره کمک نکردن خير دوم به پرداخت مبلغ قرارداد محمدرضا خلعتبري اظهار کرد: اين خير از دوستان ماست اما کمکي نکرد. اگر هدايتي بتواند کمک کند خوب است ولي اپوزيسيوني دور خودمان پيدا ‌کرده‌ايم و به هر جا که مي‌رويم اين اپوزيسيون راه را بر روي ما مي‌بندد و اجازه نمي‌دهد که کسي به پرسپوليس کمک کنند. اعضاي آنها هم از اطرافيان باشگاه هستند. همچنين يکي از اعضاي هيات مديره مشتاق است و تلاش گسترده‌اي مي‌کند تا رويانيان نباشد. او سيم خارداري دور ما کشيده و اين براي من بسيار عجيب است.

خبرنگاري در پايان گفت که يکي از اعضاي کميته‌ انضباطي اعلام کرده اگر پرسپوليسي‌ها ساکت باشند، امتياز کسر شده را برمي‌گردانند. رويانيان با تاييد اين جمله گفت: من هم اين را شنيده‌ام.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار