شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
شوشان: با رفتن سید خلف موسوی به شهرداری اهواز، سيدنور محمدپور سرپرستي اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان را بر عهده گرفت.
در حكمي از سوي سيدابوالحسن فيروزآبادي قائم مقام وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي، سيدنور محمدپور با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان منصوب شد.
محمدپور كه از مديران متعهد و مجرب خوزستاني است و 21 سال سابقه كار دارد. مدت 14 سال در سمت رياست اداره هاي كار ايذه، آبادان و خرمشهر و شش سال نيز به عنوان مدير روابط كار اداره كل تعاون و كار استان انجام وظيفه كرده است.

بخش روابط كار كه مشتمل بر تشكلهاي كارگري و كارفرمايي، بازرسي، بيمه بيكاري و مركز تحقيقات است در زمان تصدي وی فعال تر شد و رتبه هاي عالي و نخست در سال هاي 89 و 90 را كسب كرد.

در حكم قائم مقام وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي خطاب به سيدنور محمدپور آمده است: با عنايت به تعهد و تجارب جناب عالي ضمن حفظ پست سازماني به موجب اين ابلاغ تا انتصاب مديركل به عنوان سرپرست اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان منصوب مي شويد. اميد است با اتكال به خداوند منان و ضمن هماهنگي با مسوولان استان و و مديران واحدهاي ذي ربط در انجام وظايف محوله موفق باشيد.

سید خلف موسوی مدیرکل سابق اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان خوزستان روز شنبه این هفته به عنوان شهردار کلانشهر اهواز معارفه شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار