شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
برخوردهای که روز گذشته با ما صورت گرفت را به حساب مردم خوزستان نمی گذاریم و امیدواریم که گزارش ناظر بازی به کمیته‌ انضباطی برسد تا خدای نکرده این اتفاقات در سایر ورزشگاه ها تکرار نشود.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید کمیته انضباطی باید با فحاشی‌هایی که در ورزشگاه‌ها صورت می گیرد برخورد کند، اما او اتفاقات بازی دیروز را از چشم مردم خوزستان نمی‌بیند.

به گزارش ایسنا ، حمید زینی‌زاده بعد از جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال درباره نتایج آن، توضیح داد : ما در این جلسه گزارش عملکرد فدراسیون و صورت‌های مالی را مورد بررسی قرار دادیم، همچنین امروز تصویب شد که هیات پنج نفره‌ای به همراه هیات رییسه فدراسیون تشکیل شود و تا یک ماه آینده برای بودجه تبادل نظر کند تا اگر نیاز به اصلاح بود، آن را اجرایی کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه در واکنش به این صحبت که فدراسیون فوتبال بیشتر از بودجه تعیین شده مجمع در سال قبل خرج کرده است، مطرح کرد: فدراسیون برای دریافت بودجه سقفی ندارد. خودش می‌تواند درآمدزایی کرده و طبق قانون پولی که نیاز دارد را خرج کند.

وی همچنین درباره فحاشی به بازیکن تراکتورسازی در بازی یکشنبه تیمش مقابل استقلال اهواز گفت: برخوردهای که روز گذشته با ما صورت گرفت را به حساب مردم خوزستان نمی گذاریم و امیدواریم که گزارش ناظر بازی به کمیته‌ انضباطی برسد تا خدای نکرده این اتفاقات در سایر ورزشگاه ها تکرار نشود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار